Happianturi ongelma
#1
Onko jollain kokemusta happiantureista. Oma 2,7 2001/2002 Sebring herjaa toista katin jälkeistä tarkkailu anturia. Päästöt on mittauksen mukaan kunnossa. Molemmat anturit on uusittu huoltokirjan mukaan pari vuotta sitten.
Omien kokemusten mukaan upstream ja downstream lambdat on erilaiset ja ne ei mene ristiin. Nyt kuitenkin US-parts ja kolme isoa osatukkuria myy samaa osaa niin ennen kuin jälkeenkin katin.
Kertokaa kokemuksistanne.
Omien kokemusten mukaan upstream ja downstream lambdat on erilaiset ja ne ei mene ristiin. Nyt kuitenkin US-parts ja kolme isoa osatukkuria myy samaa osaa niin ennen kuin jälkeenkin katin.
Kertokaa kokemuksistanne.
-
- Jäsen
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Marras 18, 2015 9:45 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2006
- Iskutilavuus: 2.7
- Varustetaso: Touring
#2
Sama herja itsellä pyörinyt koko kesän. Anturin tilasin Rockautosta, taisi olla kallein malli, kun kokemus opettaa, että halvimman jälkeen saa aina tilata kallimmaan.
En ole vielä ehtinyt vaihtamaan, kun tuo ei ajoa haittaa. Päivittelen heti, kun saan vaihdettua, että miten kävi.
En ole vielä ehtinyt vaihtamaan, kun tuo ei ajoa haittaa. Päivittelen heti, kun saan vaihdettua, että miten kävi.
-
- Jäsen
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Marras 18, 2015 9:45 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2006
- Iskutilavuus: 2.7
- Varustetaso: Touring
#3
Viikonloppuna sain vaihdettua, kyseessä ei siis ollut sama anturi kuin sinulla, vaan ennen kattia oleva.
Vaihto todella helppo, nyt kun sai auton vähän ylemmäs.
Liittin irti, 22mm avaimella ja vasaralla varovasti naputtamalla vanha anturi irti, uusi massojen kanssa kiinni ja auto ajoon.
Noin. 350 km ajelin, eikä herjannut koodia enää.
Vaihto todella helppo, nyt kun sai auton vähän ylemmäs.
Liittin irti, 22mm avaimella ja vasaralla varovasti naputtamalla vanha anturi irti, uusi massojen kanssa kiinni ja auto ajoon.
Noin. 350 km ajelin, eikä herjannut koodia enää.
#4
Mulle tuli koodit 0403, 0032, 0038, 0052, 0058. Samalla minuutilla paukahti latausvalo tauluun. Tai kai se on akun alhaisen jännitten merkkivalo nykyään. Autoon vaihdettiin akku, laturi, moottorin ohjainyksikkö.
Toisessa paikassa vaihdettiin EGR venttiili, moottorin maajohto. Lisäksi rintapellissä ollut läpivienti korjattiin, oli huonossa kunnossa. Ei vissin kulkenut siitä oikein virta läpi.
Toi 0403 viittaa egr venttiiliin noi muut oli jotain oxygenol sensor low voltake. Oliko jäänyt virtaa saamatta kun johdot oli hapettuneen..... Anturi rempalle tuli tunteja 6 vian etsintää 6,25 korjausta. EGR ventiili 160€
Lataus remontti sit tähän päälle. Voi kai sanoa että auton hinta paloi remontissa.
Toisessa paikassa vaihdettiin EGR venttiili, moottorin maajohto. Lisäksi rintapellissä ollut läpivienti korjattiin, oli huonossa kunnossa. Ei vissin kulkenut siitä oikein virta läpi.
Toi 0403 viittaa egr venttiiliin noi muut oli jotain oxygenol sensor low voltake. Oliko jäänyt virtaa saamatta kun johdot oli hapettuneen..... Anturi rempalle tuli tunteja 6 vian etsintää 6,25 korjausta. EGR ventiili 160€
Lataus remontti sit tähän päälle. Voi kai sanoa että auton hinta paloi remontissa.
#5
Mulle tuli koodit 0403, 0032, 0038, 0052, 0058. Samalla minuutilla paukahti latausvalo tauluun. Tai kai se on akun alhaisen jännitten merkkivalo nykyään. Autoon vaihdettiin akku, laturi, moottorin ohjainyksikkö.
Toisessa paikassa vaihdettiin EGR venttiili, moottorin maajohto. Lisäksi rintapellissä ollut läpivienti korjattiin, oli huonossa kunnossa. Ei vissin kulkenut siitä oikein virta läpi.
Toi 0403 viittaa egr venttiiliin noi muut oli jotain oxygenol sensor low voltake. Oliko jäänyt virtaa saamatta kun johdot oli hapettuneen..... Anturi rempalle tuli tunteja 6 vian etsintää 6,25 korjausta. EGR ventiili 160€
Lataus remontti sit tähän päälle. Voi kai sanoa että auton hinta paloi remontissa.
Mulla on samantapainen ongelma: vikakoodi herjaa kaikkia lambdoja ja akun valo palaa.Laturi vaihdettu tosin käytetty mutta piti olla kunnossa.....
Tuliko selväksi että missä lopuksi vika oli?
Toisessa paikassa vaihdettiin EGR venttiili, moottorin maajohto. Lisäksi rintapellissä ollut läpivienti korjattiin, oli huonossa kunnossa. Ei vissin kulkenut siitä oikein virta läpi.
Toi 0403 viittaa egr venttiiliin noi muut oli jotain oxygenol sensor low voltake. Oliko jäänyt virtaa saamatta kun johdot oli hapettuneen..... Anturi rempalle tuli tunteja 6 vian etsintää 6,25 korjausta. EGR ventiili 160€
Lataus remontti sit tähän päälle. Voi kai sanoa että auton hinta paloi remontissa.
Mulla on samantapainen ongelma: vikakoodi herjaa kaikkia lambdoja ja akun valo palaa.Laturi vaihdettu tosin käytetty mutta piti olla kunnossa.....
Tuliko selväksi että missä lopuksi vika oli?
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa