2.0, 2.4 vai 2.7?
#11
Kyllähän sillä 2 litrasellakin liikenteen mukana pysyy. Maantiellä toki ohitukset otettava tarkemmin kuin nykyisellä (240hv/380nm). Yhtä 2 litraista sebua olen aikoinaan kokeillut ja se tuntui vaisummalta kuin oma 2 litrainen stratus silloin. Mistä lie johtui? Ja vähemmänhän ne pienemmät tehot repii alustan puslia Onko jakoremmin kiristin nykyään hydraulinen vai jousikuormitteinen? Ja onkos näissä sähkövikoja ollut?
#12
Pähkäily on osaltani jatkunut ja nyt kun ammmatinvaihto on koulunkäynnin osalta ohi, olisi tarkoitus päästä autokaupoille. Taidan tyytyä neloskoneiseen ihan senkin takia että siihen lie on perushuollot helpompi tehdä, esim remmit, termari, tulpat.
#13
Kun nyt tulit remmit maininneksi, niin 2 kpl 2,7 Sebrigiä omistaneena ja nyt yhteensa 180 000km ajaneena en ole vielä yhtään remmiä vaihtanut. Enkä termaria. Yhden kerran tulpat tähän jäkimmäiseen. Tulppien vaihtoväli on 150 000 km. Öljynvaihtohan nyt on sama mihin koneeseen sen tekee.
#14
Eipäs nyt aleta enää päätä kääntämään Olisi nimittäin lähistöllä 165tkm ajettu -04 kutvonen tarjolla.. Ainakin vielä oli kylmänäkin siistin kuuloinen. Onko jakopään remppa mahdollista tehdä konetta pois ottamatta? Varaudun vaan pahimpaan...
#15
2.7:aan on ainakin mahdollista tehdä jakoremppa ilman koneen irroittamista. Ja kannattaa ajallaan tehdäkkin vesipumpun takia. On toiminu komeesti, kun vaihdettu kaikki ketjut, kiristimet, laahaimet, vesipumppu jne...
*Sebring 2.7 -01* *Jeep Cherokee XJ 4.0*
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija