300M 2,7l EEr öljynpaine anturi

300C, 300M..
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#1

Viesti Kirjoittaja rantpe »

Moi.vaihdoin äsken öljynpainen anturin (merkkivalo) Tuntuu että nyt sytyttää valon vielä herkemmin kuin ennen anturin vaihtoa, kun kaasupoljinta hieman painaa ettei edes kierrokset tunnu nousevan niin valo lakkaa vilkkumasta? Kertokaa kokemuksia ja tai onko jokin keino millä nostaa tyhjäkäynti kierroksia ? Tai onko eri paine anturit korkealle ja matalalle öljynpaineelle?
jak900
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 194
Liittynyt: Pe Loka 30, 2015 5:59 pm

#2

Viesti Kirjoittaja jak900 »

Eikö se öljypaine kannattaisi ensin tutkia, anturihan voi olla oikeassa että sitä painetta ei oikeasti ole riittävästi.
Cirrus97
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 31
Liittynyt: To Syys 25, 2014 8:33 pm

#3

Viesti Kirjoittaja Cirrus97 »

Onko tyhjäkäynti kierrokset alle normaalin ja valo palaa silloin?
Jos näin niin sitten syynä voi olla falskaava moottoriöljyn jäähdytinputki tai venttiili.
Tollasesta oon kuullu 2.7 koneessa. Kun vuotaa nii öljynpaineet tippuu ja se
vaikuttaa tyhjäkäynti kieroksiin ja valo alkaa palamaan vaikka ois
vaihdettu uus ö-paine anturi/ katkaisin.

Alla ohje öljynjäähdytin putkien irrottamiseen sivulla 29
Vuosimalli ei oo sama mut motti on.

http://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/manu ... /ELH_7.PDF
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#4

Viesti Kirjoittaja rantpe »

Moi.Kiitos vastauksesta, tyhjäkäynti on kuumana silloin kun valo palaa niin minusta hyvin alhainen ja Ö-valo vilkuttelee ja kun vaihdoin Öanturin niin ilmeisesti öljynlauhdutin putki ,kiinteä mutka ym oli märkä? Ja se venttiili mistä mainitsit missä kohtaa se sijaitsee? Niinkuin ensin kerroin niin kun kaasupoljinta hieman painaa ja kierroksissa tuskin muutosta niin valo ei vilka eikä muutakaan ei pala.
Cirrus97
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 31
Liittynyt: To Syys 25, 2014 8:33 pm

#5

Viesti Kirjoittaja Cirrus97 »

Siinä linkissä minkä laitoin niin sivulla 38 on kuva motista ja numero 5
pressure control valve näkyy siinä ja muutkin moottoriöljyn jäähyputket.
Laita hakusanoiksi googleen, how to fix/ chrysler 2.7 eer v6
engine oil cooling lines/ valve . Jenkki sivustoilla on höpinää siitä.
Cirrus97
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 31
Liittynyt: To Syys 25, 2014 8:33 pm

#6

Viesti Kirjoittaja Cirrus97 »

Sori, siis sivulla 30.
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#7

Viesti Kirjoittaja rantpe »

Moi.Saako venttiiliä erikseen ? ja tai auttaako puhdistus? Jos uusittava niin mistä kannattaa hankkia? Kitos avusta.
Cirrus97
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 31
Liittynyt: To Syys 25, 2014 8:33 pm

#8

Viesti Kirjoittaja Cirrus97 »

Laitoin yv:tä
Cirrus97
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 31
Liittynyt: To Syys 25, 2014 8:33 pm

#9

Viesti Kirjoittaja Cirrus97 »

Yv:n uusinta yritys
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa