Grand Voyager 3,3 airbag valo ja vakkarin toimimattomuus

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
HannuN
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 10:04 am

#1

Viesti Kirjoittaja HannuN »

Onko näissä joku ratin kosketuspinta ongelma, oiskohan kellää ratin purku ohjeita ja kytkentäkaaviota?
Gmies
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 195
Liittynyt: Su Loka 26, 2014 8:06 pm

#2

Viesti Kirjoittaja Gmies »

Klassinen vastaus. Katso ensimmäiseksi häiriökoodit, niin ehkä ei tarvitse arpoa niin paljon.
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#3

Viesti Kirjoittaja masiina »

mikä vuosimalli? eikös mittariin saa jotain koodeja: virrat päälle,pois 2x nopeesti ja kolmannella jättää virrat päälle ni vilahtaa koodi jos on tullakseen,
muuten lukee "done"
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#4

Viesti Kirjoittaja masiina »

tuli muuten tuosta kellojousesta mieleen et kun vilkku ei palauta kun kääntää rattia oikealle,täytyykö kellojousi vaihtaa vai saakohan sen muovikehän uusittua
missä on ne "pykälät"mitkä suoristaa vilkun katkasijan?olettaen et katkasija kunnossa ja palauttaa normisti muuten,esim. kun kääntää täyden kierroksen ratista vilkku päällä niin palautuu...
juss
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 173
Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town & Country
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.8

#5

Viesti Kirjoittaja juss »

Ainakin 1996-2001 malleissa on kellojousella Recall voimassa :)
Juu eka posti - You cannot post a link
http://www.chrysler.com/en/owners/

Päivitetty linkki toimivaksi //Ylläpito - Tousta
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
sepico
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 5:50 pm

#6

Viesti Kirjoittaja sepico »

mun -99 Plymouth Voyager kävi toukokuussa kellojousen ja polttoainelinjojen takia Recall huollossa autokeskuksessa. Tyytyväinen olin palvelun :D
wc80
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 63
Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:52 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town&Country
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.8
Varustetaso: Touring

#7

Viesti Kirjoittaja wc80 »

masiina kirjoitti:tuli muuten tuosta kellojousesta mieleen et kun vilkku ei palauta kun kääntää rattia oikealle,täytyykö kellojousi vaihtaa vai saakohan sen muovikehän uusittua
missä on ne "pykälät"mitkä suoristaa vilkun katkasijan?olettaen et katkasija kunnossa ja palauttaa normisti muuten,esim. kun kääntää täyden kierroksen ratista vilkku päällä niin palautuu...
Mulla oli toi sama ongelma 2005:ssa. Korjaantui uudella vilkkuviiksellä. Vertailtuani vanhaa ja uutta viistä keskenään huomasin että viiksen "kansi", jossa on se viiksen puoleinen lirpukka palautusmekanismina, kuluu ajan mittaan väljäksi aiheuttaen juuri kuvaamasi kaltaiset ongelmat. Lopulta ärsyynnyin uuden viiksen liian pieniin toleransseihin (viiksi oli aika jäykkä kääntää vilkulle ja pois) joten vaihdoin uudesta viiksestä sen kannen vanhaan. Nyt toimii palautus kuin unelma! Olihan se muutaman kympin hintainen kansi tietty, mutta ainakin ongelma ratkesi.. ;)
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#8

Viesti Kirjoittaja masiina »

ok,tarkoitatko sitä kantta missä näkyy ne reiät,missä näkyy sisällä olevan palautus "lirpukan"
liike?vai niitä sisuskaluja?(kuulostaa tää teksti tahattomasti joltakin muulta) :mrgreen:
sitä mä ihmettelin et ku viiksi kädessä irrallaan niin palauttaa nätisti....siks epäilin sitä
ratin takana olevaa kehää,mut ilmeisesti ne reiät siinä kannessa kuluu?olenko kärryillä?
mistä ostit uuden?vai kuluuko se kansi sisäpuolelta?ajattelin vaan et jos jonkun virityksen tekis... :lol:
wc80
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 63
Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:52 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town&Country
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.8
Varustetaso: Touring

#9

Viesti Kirjoittaja wc80 »

Juuri se kansi, missä ne lirpukan reiät näkyy!! :D

Tilasinkohan uuden poikkeuksellisesti ebaysta rokkiauton sijaan, en nyt just muista. Hinta oli melkolailla sama molemmissa mutta oliskohan saatavuus ollut nyt se eniten ostopäätökseen vaikuttanut tekijä.
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#10

Viesti Kirjoittaja masiina »

ok,ebaysta on tullut lähes kaikki tilattua mitä ei suomesta saa halvemmal.
mites tää nykyään menee,mä oon tilan vaik mitä jenkeist yms.mut ei ole tarvin veroja
eikä tulleja maksaa,tullu kotiovelle.ostokset välil lähennelly 100d.joku custom juttu niis
saattaa olla mut se on jotain10d luokkaa yleens.suomen tullist ei ole tullu mitään.pitäiskö
joka osa itse erikseen ilmottaa jos ylittää 22e vai tuleeeko koht veropetos syyte tai jälkiverot? :?:
tästä vois kyl melkee avasta oman ketjunkin....
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 17 vierailijaa