-99 gv 3.3 bensan vakkari ja muuta
-
- Jäsen
- Viestit: 12
- Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 8:39 pm
- Merkki: chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 1999
- Iskutilavuus: 3.3 v6
- Varustetaso: SE
#13
noniin katsurilla käyty.
olisko kellään kuvaa missä asennossa/suhteessa sivuttain käsijarru poljin on vojakkerissa (ei päällä)?
itsellä joko vääntynyt tai hampaat räikästä kulunut kun ei jaksa pysyä lukossa/siellä mihin sen painat vaan tulee vapaaksi ikään kuin hyppien naksu hampaitten yli. ja hylkyhän siittä tuli samoten kuin käkkäri voima olematon mikä jo korjattu, mutta vielä ei viihtiny näillä pakkasilla alkaa polinta irrottaan kun on kaiketi kohtuu töinen?
vaijerit/levyt/palat/kengät vaihrettu uuret ja linkut herkistelty ja säädetty silleen pienesti laahaamaan. nyt käppäri piettää ja tasaseen mutta polin ei edelleenkään pysy paikallaan
olisko kellään kuvaa missä asennossa/suhteessa sivuttain käsijarru poljin on vojakkerissa (ei päällä)?
itsellä joko vääntynyt tai hampaat räikästä kulunut kun ei jaksa pysyä lukossa/siellä mihin sen painat vaan tulee vapaaksi ikään kuin hyppien naksu hampaitten yli. ja hylkyhän siittä tuli samoten kuin käkkäri voima olematon mikä jo korjattu, mutta vielä ei viihtiny näillä pakkasilla alkaa polinta irrottaan kun on kaiketi kohtuu töinen?
vaijerit/levyt/palat/kengät vaihrettu uuret ja linkut herkistelty ja säädetty silleen pienesti laahaamaan. nyt käppäri piettää ja tasaseen mutta polin ei edelleenkään pysy paikallaan
-
- Jäsen
- Viestit: 12
- Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 8:39 pm
- Merkki: chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 1999
- Iskutilavuus: 3.3 v6
- Varustetaso: SE
#14
itse itselleni vastaten. käppäripoljin onkin melko helppo ja nopea purkaa pois, sulake/sähköyksikkö pois ja johan on tilaa irroittaa, ekan kerran tein ja n.30min meni, on helppo touhuta poissaan.
leimakin heltisi =)
käsijarrukin jää lukitukseen, purin polkimen poisseen ja porasin tappien lysmyt pois notta saa hajalleen koko polin härdellin, ja hitsillä polkimen hammaskehään kasvatusta ja uudet hampaat raakasti rälläkällä ja lukitsin vipuun lisää hitsillä ja hionta vastaamaan kehän hampaita ja koko paketti kasaan puristimilla ja hitsaten takas. ja niin meillä on alkuperäistä parempi poljin, tehin vielä negatiivisella hammastuksella niin ei kulu niin nopsaan, joutuu tosin polkaseen käsijarru polinta että vapautuu käkkäri mutta eipähän kulu.
ja jos joku tuon purkaa niin tai tahtoo lisää tietoa korjauksesta niin autan mielelläni. ei ole isohomma jos osaa hitsata.
leimakin heltisi =)
käsijarrukin jää lukitukseen, purin polkimen poisseen ja porasin tappien lysmyt pois notta saa hajalleen koko polin härdellin, ja hitsillä polkimen hammaskehään kasvatusta ja uudet hampaat raakasti rälläkällä ja lukitsin vipuun lisää hitsillä ja hionta vastaamaan kehän hampaita ja koko paketti kasaan puristimilla ja hitsaten takas. ja niin meillä on alkuperäistä parempi poljin, tehin vielä negatiivisella hammastuksella niin ei kulu niin nopsaan, joutuu tosin polkaseen käsijarru polinta että vapautuu käkkäri mutta eipähän kulu.
ja jos joku tuon purkaa niin tai tahtoo lisää tietoa korjauksesta niin autan mielelläni. ei ole isohomma jos osaa hitsata.
-
- Jäsen
- Viestit: 12
- Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 8:39 pm
- Merkki: chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 1999
- Iskutilavuus: 3.3 v6
- Varustetaso: SE
#16
juu niin ne on kun vaan kehtaa purkaa ja tutustua laitokseen/osaan, ja tuossakin käsijarru polkimessa säästää pitkän pennin kun sen korjaa itse, käytetystäkään ei voi sanoa kauanko kestää, mutta itse kun sen tekee fiksusti niin tietää sen että kestää eikä ole valmiiksi kulunut. ja tuo korjaus kun ei vaadi kuin muuan työkalun, poran, hyvät terät, puristimen, rälläkän ja hitsikoneen tai hitsarin.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 1 vierailija