-99 gv 3.3 bensan vakkari ja muuta

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
jark2043
Jäsen
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: To Joulu 10, 2015 4:57 pm

#11

Viesti Kirjoittaja jark2043 »

Vasen takaanturi rikki
sysleri89
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 8:39 pm
Merkki: chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 1999
Iskutilavuus: 3.3 v6
Varustetaso: SE

#12

Viesti Kirjoittaja sysleri89 »

hyvä kun vika löytyi =)
sysleri89
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 8:39 pm
Merkki: chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 1999
Iskutilavuus: 3.3 v6
Varustetaso: SE

#13

Viesti Kirjoittaja sysleri89 »

noniin katsurilla käyty.

olisko kellään kuvaa missä asennossa/suhteessa sivuttain käsijarru poljin on vojakkerissa (ei päällä)?

itsellä joko vääntynyt tai hampaat räikästä kulunut kun ei jaksa pysyä lukossa/siellä mihin sen painat vaan tulee vapaaksi ikään kuin hyppien naksu hampaitten yli. ja hylkyhän siittä tuli samoten kuin käkkäri voima olematon mikä jo korjattu, mutta vielä ei viihtiny näillä pakkasilla alkaa polinta irrottaan kun on kaiketi kohtuu töinen?


vaijerit/levyt/palat/kengät vaihrettu uuret ja linkut herkistelty ja säädetty silleen pienesti laahaamaan. nyt käppäri piettää ja tasaseen mutta polin ei edelleenkään pysy paikallaan
sysleri89
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 8:39 pm
Merkki: chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 1999
Iskutilavuus: 3.3 v6
Varustetaso: SE

#14

Viesti Kirjoittaja sysleri89 »

itse itselleni vastaten. käppäripoljin onkin melko helppo ja nopea purkaa pois, sulake/sähköyksikkö pois ja johan on tilaa irroittaa, ekan kerran tein ja n.30min meni, on helppo touhuta poissaan.

leimakin heltisi =)

käsijarrukin jää lukitukseen, purin polkimen poisseen ja porasin tappien lysmyt pois notta saa hajalleen koko polin härdellin, ja hitsillä polkimen hammaskehään kasvatusta ja uudet hampaat raakasti rälläkällä ja lukitsin vipuun lisää hitsillä ja hionta vastaamaan kehän hampaita ja koko paketti kasaan puristimilla ja hitsaten takas. ja niin meillä on alkuperäistä parempi poljin, tehin vielä negatiivisella hammastuksella niin ei kulu niin nopsaan, joutuu tosin polkaseen käsijarru polinta että vapautuu käkkäri mutta eipähän kulu.

ja jos joku tuon purkaa niin tai tahtoo lisää tietoa korjauksesta niin autan mielelläni. ei ole isohomma jos osaa hitsata.
Gmies
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 195
Liittynyt: Su Loka 26, 2014 8:06 pm

#15

Viesti Kirjoittaja Gmies »

Hyvä, että kirjoitit kommentin korjauksesta, tällä tavalla tieto leviää ja apuja saa tarvitsevat. Monet korjaustyöt ovatkin lopulta melko yksintertaisia ja helppoja, kunhan vain ryhtyy työhön.
sysleri89
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 8:39 pm
Merkki: chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 1999
Iskutilavuus: 3.3 v6
Varustetaso: SE

#16

Viesti Kirjoittaja sysleri89 »

juu niin ne on kun vaan kehtaa purkaa ja tutustua laitokseen/osaan, ja tuossakin käsijarru polkimessa säästää pitkän pennin kun sen korjaa itse, käytetystäkään ei voi sanoa kauanko kestää, mutta itse kun sen tekee fiksusti niin tietää sen että kestää eikä ole valmiiksi kulunut. ja tuo korjaus kun ei vaadi kuin muuan työkalun, poran, hyvät terät, puristimen, rälläkän ja hitsikoneen tai hitsarin.
Subbe99
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 9:47 am
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#17

Viesti Kirjoittaja Subbe99 »

Tuppaa tuo seisontajarrun poljin olemaan tyyppivika näissä vojakereissa.
sysleri89
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 8:39 pm
Merkki: chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 1999
Iskutilavuus: 3.3 v6
Varustetaso: SE

#18

Viesti Kirjoittaja sysleri89 »

niin on ja täysin korjattavissa. =)
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa