Jäähdytin neste haiskahtaa kabiinissa.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 447
- Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
- Merkki: chrysler
- Malli: grand voyager
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3.3 v6
#1
Viimeaikoina huomannut kun lämmöt päällä että haiskahtaa suht voimakkaasti jäähärineste. Kenno vuotaa? Onkos näissä joku tietty kohta minne yleensä tiputtaa jos tiputtaa? Millanen homma vaihtaa 02 versioon? Paisariin joutuu sillointällöin lisäilemään nestettä.
-
- CCoF-Pro
- Viestit: 94
- Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 9:47 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3.3 v6
#2
Kattelet sieltä kuskin jalkatilasta (tarkista matto). Kenno jää keskikonsolin taakse ja liitännät on kuskin puolella.
Järjestelmä tyhjäksi nesteistä. Kennon putkista klipsit irti, sen jälkeen tukirauta joka pitelee kennoa paikoillaan.
Irroita jarrupoljin (akselissa lukkoklipsi), jos se ei mene pohjaan.(jarrupolkimen kytkin lähtee irti kääntämällä vastapäivään 1/4 kierrosta) Rattiakselia ei tarvitse irroittaa. Rättejä kannattaa olla kasa alla, jottei kabiini haise kuukausikaupalla jäähdytysnesteelle.
Järjestelmä tyhjäksi nesteistä. Kennon putkista klipsit irti, sen jälkeen tukirauta joka pitelee kennoa paikoillaan.
Irroita jarrupoljin (akselissa lukkoklipsi), jos se ei mene pohjaan.(jarrupolkimen kytkin lähtee irti kääntämällä vastapäivään 1/4 kierrosta) Rattiakselia ei tarvitse irroittaa. Rättejä kannattaa olla kasa alla, jottei kabiini haise kuukausikaupalla jäähdytysnesteelle.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 447
- Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
- Merkki: chrysler
- Malli: grand voyager
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3.3 v6
#3
Nyt mentiin perse edellä puuhun koska laiskuus kostautuu Ennen lämppärin kennon tilaamista kurkkasin kopan alle mikä on kennon edessä ja näin siinä jäähäri nestettä. Uusi kenno tuli jenkeistä, mutta vuoto olikin sitten O-renkaissa, vanha kenno on täysin ehjä. Toki olisin sen heti huomannut jos olisin irroittanut kopan kokonaan, käynnistänyt auton ja laittanut lämppärin täysille No, ei onneksi ollut kallis tuo uusi kenno ja eipä tarvitse sitä enää ainakaan murehtia. Itse vaihto on tosi helppo. Ohjaustankoakaan ei tarvitse irroittaa, eikä mitään muoveja. Ainoastaan kennon edessä oleva kotelo, ohjaustangon suoja kumin nostin vaan niin ylös pois tieltä kuin sain. Jarrupolkimen sokka irti ja poljin pysyy lattiassa pois tieltä. Mitään ratinalus/keskikonsoli muoveja ei tarvi irroittaa.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa