Voyager -02 sähköpenkki ja takaluukku

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#11

Viesti Kirjoittaja masiina »

Nostetaas tätä ketjua kun on ajankohtainen. Voikku ollut mulla nyt reilu 6 vuotta ja kohta on takapaksin aukasu kahva kunnossa :lol: Olen pitkittänyt korjausta johtuen kumikahvan älyttömästä hinnasta, ja romuautoista ne on jo "kaikki" myyty. Löysin ebaystä posteineen uuden kahvan 27 eurolla. Moottori toimii hyvin koska suoralla virralla aukaisee lukon. Kuskin penkkikin sitten tuli kuntoon kun laitoin vaijerin suojakuoren takaisin reikään mistä se oli lähteny irti :mrgreen: Mitään ei tarvinut purkaa tms. Moottori on ihan penkin etureunassa.
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#12

Viesti Kirjoittaja masiina »

Sain kahvan vaihdettua mutta joku mättää. Ensimmäisellä kerralla laitoin paksin kiinni, aukesi napista, mutta ei mennyt enää lukko kiinni, jäi auki asentoon. Muutaman kerran tämän jälkeen moottori liikahti mutta nyt ei sano enää mitään. Konehuoneessa 40a sulake ehjä. En kerennyt enempää tähän vielä syventyä, tietääkö joku miten tuo periaatteeltaan toimii? "Napsauttaako" moottorissa oleva kieli lukon auki (palautuen takaisin) vai tekeekö pitemmänkin liikeradan? Tästä on jo vuosia kun purkasin ja putsasin moottorin joten en muista 100% varmuudella missä asennossa kieli pitää olla, mutta vaikuttaa siltä ettei palautunut jostain syystä alku asentoon. Tuleeko noihin piuhoihin kokoajan joku virta vai mitä? Irrallisella akulla moottori pyörii nätisti molempiin suuntiin mutta paikallaan autossa ei tee enää mitään.
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#13

Viesti Kirjoittaja masiina »

Sen verran jaksoin tänään puljata että kieleke ei mene näköjään kuin yhdessä asennossa moottoriin joten se on ainakin oikein. Mittasin noita johtoja ja yhteen johtoon tulee vähän alle 5v jännite kokoajan. Alkaa epäilyttää että lukkolaitteessa oleva "moduli" vai mikä lie olis paskana?
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa