Parkkivalot ei sammu

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
juss
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 173
Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town & Country
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.8

#11

Viesti Kirjoittaja juss »

marko kirjoitti: To Huhti 19, 2018 8:53 pm On siinä joo se saattovalo toiminto. Mut käsittääseni tietokone ohjaa sitä, eli jos siinä on vikaa niin :evil:
saattovalot = ajovalot, eli se toiminto ei ohjaa mitenkään parkkivaloja :)
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
juss
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 173
Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town & Country
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.8

#12

Viesti Kirjoittaja juss »

masiina kirjoitti: To Huhti 19, 2018 9:58 pm Virtalukon pohja vaihdettu? Näissähän tuppaa tuo virtalukko kulumaan niin että avaimet lähtee "radio" asennossa irti ja virrat jää päälle.
Juu, mut ei parkkivalot ;)
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
marko
Jäsen
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Heinä 26, 2016 9:27 pm

#13

Viesti Kirjoittaja marko »

juss kirjoitti: La Huhti 21, 2018 12:17 pm
Eli tarkista relee, voi olla jumissa tai oikosulku rasian puolella...
Kokeilin kyllä vaihtaa toisen releen, ei ollut vaikutusta. Voi olla oikosulku rasiassa ihan hyvin, en ole vielä ehtinyt perehtyä niin syvällisesti. Tai olisin kyllä varmaan ehtinyt, mutta polvivaivasena joudun kulkeen ja toimiin toistaiseksi keppien kanssa niin en ole saanut purettua rasiaa irti.
juss
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 173
Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town & Country
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.8

#14

Viesti Kirjoittaja juss »

marko kirjoitti: La Huhti 21, 2018 4:16 pm Kokeilin kyllä vaihtaa toisen releen, ei ollut vaikutusta.
Miten rele reagoi, naksahti?
Ja tyhmä kysymys - oliko oikea rele ? (park lamp relay)
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
marko
Jäsen
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Heinä 26, 2016 9:27 pm

#15

Viesti Kirjoittaja marko »

Naksahti kyllä, oli oikeanlainen rele. Irrottelin nyt tossa iltapäivän ratoksi sen koko relay centerin sieltä akun vierestä pöydälle, mut en ole vielä jaksanut perehtyä sen sielunelämään sen tarkemmin. Oltiin eilen viiskymppisillä soittamassa bändin kanssa ja nyt vähän puhalluttaa, sen lisäksi että on tuo polvi ihan hiton kipeä. Ainakin ulospäin näkyvät liittimet on ihan siistin näköiset ja kaikki liittimet oli kunnolla paikallaan kiinni. Onkos ehdotuksia mitä tuosta kannattaisi katsoa?
marko
Jäsen
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Heinä 26, 2016 9:27 pm

#16

Viesti Kirjoittaja marko »

Ai niin, meinasin unohtaa mainita, huomasin että ne saattovalot (siis se etuvalojen viive toiminto) ei enää toimi lainkaan. Olisiko sillä jotakin yhteistä tämän kanssa? Niillä nyt ei mun puolesta mitään virkaa olekaan, ja sen tähden en ensin huomannutkaan koko asiaa kun en niitä juuri koskaan ole käyttänyt.
juss
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 173
Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town & Country
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.8

#17

Viesti Kirjoittaja juss »

Naksahti kyllä
Eli rele on kokoajan päällä?
Relen ohjaus: akku(+)>>sulake>>relee eli pysyvä (+) ja BCM >> rele(-)
Eli siis relen (-) on kosketuksessa maan kanssa, joko sulakerasia tai BCM ja sulakerasian välinen johto. Tai sitten BCM itte. Voipi olla että joku pakotta BCM modulia , mut tuskin silloin kun avain ei oo virtalukossa...
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
juss
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 173
Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town & Country
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.8

#18

Viesti Kirjoittaja juss »

huomasin että ne saattovalot (siis se etuvalojen viive toiminto) ei enää toimi lainkaan. Olisiko sillä jotakin yhteistä tämän kanssa?
No jos BCM/maa ongelma nii voi olla vaikka mitä. BCM resetöinti voi auttaa mut jos akunkenkä on jo ollut irti...
että kun tuo on kanadan tuonti
Entäs markkinaalue ? Jos Kanada tai USA siinä voi olla DRL systeemi, mooduli on ratin alapuolella ja sen voi irrottaa. Toisaalta jos avain ei oo virtalukossa...ja kyseessä on eri systeemi...
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
marko
Jäsen
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Heinä 26, 2016 9:27 pm

#19

Viesti Kirjoittaja marko »

EI ole DRL systeemiä.
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#20

Viesti Kirjoittaja turboapc »

Bcm vaihtoon😀
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa