2005 grand voyager sisäkattovalojen vaihto

Autosähköön liittyvä yleinen keskustelu
Jakkef
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: La Kesä 18, 2016 9:55 am

#1

Viesti Kirjoittaja Jakkef »

Moi
Mites kattovalojen kehikot saa auki
Ajotietokoneen sivuvalo ja taka penkin valot pimeenä
Ja tuntuu ettei saa rikkomatta auki
JJH72
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Maalis 05, 2018 6:26 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 2.8 CRD
Varustetaso: StownGo

#2

Viesti Kirjoittaja JJH72 »

Kyllä ne "lasit" reunoista vääntelemällä irtoo... Vähän jotenkin hankalasti rakennettu... Pistin omaan voikkuun ledit ja hyvin onnistu... Edessä olikin erikoiset PC579 lamput...
I.A.T
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 371
Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2006
Iskutilavuus: 2.8 CRD

#3

Viesti Kirjoittaja I.A.T »

Mäkin olin hakemassa Motonetissa ledejä sisälle. Nehän pitää kysyä varaosatiskiltä nykyjänsä, led-polttimot siis.
Kaikissa kattovaloissa on samanlaiset putkipolttimot. Takaluukussa varmaan kanssa. Koskee sii mun 2006-mallia.
Varaosamyyjä lähti mallikappaleen kanssa katselemaan vastaavaa.
Palasi ja sanoi ettei ole ¨sopivaa¨. En viitsinyt alkaa viisastelemaan että netti näyttää että tavaraa on, ei se ihan mirometrin
tarkkaa ole se pituus yms. Lähdin ilman kun en viitsinyt tyhjässä kaupassa enempää vaivata ja vanhatkin toimii...

Etulasit lähtee ihan taivuttamalla. Sivuja en aukaissut kun en saanut niitä polttimoja, vaikutti hankalammalta, tai ainakin pitää olla rohkeampi vääntämään. YouTuubista kyllä katselin esimerkkiä mutta pokka petti. Sitten on semmoinen pelti siellä, lämpöä vastaan varmaankin.
Sen kun painaa mieleen miten istuu niin sitten ei ole muuta ongelmaa kuin aika ahtaaseen rakoon tyontää se poltin. Mulla ainakin oli.
Vai oliko krapula päivä...? :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa