Uudempikorinen Sebring, vm. 2007 eteenpäin
68FuryIII
Jäsen
Viestit: 30 Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 7:27 pm
Viesti
Kirjoittaja 68FuryIII » Su Tammi 18, 2015 12:52 pm
Moi,
Pelkääjänpuolen ajovalo tsippas. Ei auttanut polttimonvaihto. Sulakkeitahan tässä mallissa ei ole vaan TIPM ohjaa.
http://www.justanswer.com/chrysler/5zow ... bring.html
Onko kukaan korjannut tuollaista tai tietääkö mistä saisi käytetyn? Rokkiautosta 450€
-05 Grand Voyager 2.8CRD, -07 Sebring 2.4, -02 Sebring 2.7, -68 FuryIII 318+906, -99 Alero 2.4
Tousta
Ylläpito
Viestit: 208 Liittynyt: To Syys 25, 2014 12:25 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2005
Viesti
Kirjoittaja Tousta » Su Tammi 18, 2015 9:41 pm
Oletko koittanut yleismittarilla tuleeko mitään liittimille? Josko olisi liittimillä vikaa tai muuta sellaista.
Linkki muuten on rikki, josko haluat korjata
2.4 L 2005 Sebring
68FuryIII
Jäsen
Viestit: 30 Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 7:27 pm
Viesti
Kirjoittaja 68FuryIII » La Helmi 21, 2015 7:31 pm
Tousta kirjoitti: Oletko koittanut yleismittarilla tuleeko mitään liittimille? Josko olisi liittimillä vikaa tai muuta sellaista.
Linkki muuten on rikki, josko haluat korjata
Moi,
Linkki täytyy korjata jossain välissä. Liittimille tulee n.10V, mutta polttimo ei jaksa syttyä.
-05 Grand Voyager 2.8CRD, -07 Sebring 2.4, -02 Sebring 2.7, -68 FuryIII 318+906, -99 Alero 2.4
68FuryIII
Jäsen
Viestit: 30 Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 7:27 pm
Viesti
Kirjoittaja 68FuryIII » Ti Helmi 24, 2015 9:03 pm
Homma selvisi. Polttimonvaihto piti kuitata testerillä. Taas toimii.
-05 Grand Voyager 2.8CRD, -07 Sebring 2.4, -02 Sebring 2.7, -68 FuryIII 318+906, -99 Alero 2.4
Tousta
Ylläpito
Viestit: 208 Liittynyt: To Syys 25, 2014 12:25 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2005
Viesti
Kirjoittaja Tousta » Su Maalis 22, 2015 11:34 pm
Hyvä että selvisi. Aika erikoista, että pitää testerillä kuitata palaneen polttimon vaihto
2.4 L 2005 Sebring
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija