Etujarrujen uudistaminen

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
Makwe
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Syys 30, 2014 1:33 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.3 v6
Varustetaso: Stow & Go

#1

Viesti Kirjoittaja Makwe »

Morjensta.

Onkos täällä kukaan laittanut kokonaan uusia levyjarruja / isompaa jarrusatulaa Grand voyageriin 05-> 17" tuumasille?

Itsellä olisi kiinnostusta parantaa etupään jarruja.. olen googlettanut ja löytänytkin mutta tulee vain mieleen että meneekös ihan helpolla. :D
Chrysler Grand Voyager Stow & Go 3,3 v6, 05
wc80
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 63
Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:52 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town&Country
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.8
Varustetaso: Touring

#2

Viesti Kirjoittaja wc80 »

Vakiokamoilla mennään, mutta Motonetin taannoisen (hieman epäselvän) osahaun seurauksena mulla jäi talliin pyörimään 300mm:set etulevyt. Ne on siis ilmeisesti diesel-malleissa. Kuvittelin jotenkin että kun oma on 3.8l koneella, että pitäis olla isommat levyt edessä, mutta kuvitelma osoittautuikin vääräksi. Toinen levy käytetty paikallaan ja toinen on ihan iskemätön. Voin luopua niistä 50:llä jos kiinnostaa.

Tosin kannattaa huomioida sit kanssa se, että se jarrusatulan kiinnitysrauta pitää vaihtaa jos vaihtaa isommat levyt. -Jaa mistäkö sen tiedän... ;)
mahil
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Loka 21, 2014 6:31 pm
Merkki: wolkkari
Malli: golf
Vuosimalli: 2013
Iskutilavuus: 2.0

#3

Viesti Kirjoittaja mahil »

Jarrutustehoa saa yllättävän paljon lisää kun sijoittaa parempiin levyihin ja paloihin sekä huoltaa vaihdon yhteydessä satulat.
Itse olen vaihtanut kaverin farmari 5 sarjan bemariin reikäset etujarrulevyt ja niillä sai aika mukavasti lisää jarrutustehoa.
Vaihdoin samalla kertaa myös palat. Jarrutehon kasvun huomaa heti vaihdon jälkeen. Toisaalta palat ja levyt mahtavat kulua myös nopeampaa..
wag golf
ex. Chrysler Voyager 2007 2.8CRD 220tkm
ex. Dodge Journey 2010 2,0CRD DCT 86tkm
ex. Chrysler Voyager 2002 2,5CRD 438tkm
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija