Onnistuuko tuollaisen Sebring 2.0 2002 koneenpoisto yläkautta,
Saako turbiinin pultit pois jotta laatikko ei tyhjenisi.
Meni kk laakeri ja kolisee.
Sebring 2.0 2002 koneenpoisto yläkautta
#2
Moi
Kone varmaan nousee ylä kautta...
Vauhtipyörän ympärillä (ainakin 2.7 koneessa)
on n. 3 cm rengas joka pitää saada ujutettua turbiinin ohi.
Ainakin laatikko oli hankala saada alakautta pois sen kehän yli.
Turbiini pultit saa irti kun ottaa suojalevyn alta pois.
En muista pitikö ensin poistaa jotain edestä.
Startin kaapelit on ikävässä paikassa.
Mika
Kone varmaan nousee ylä kautta...
Vauhtipyörän ympärillä (ainakin 2.7 koneessa)
on n. 3 cm rengas joka pitää saada ujutettua turbiinin ohi.
Ainakin laatikko oli hankala saada alakautta pois sen kehän yli.
Turbiini pultit saa irti kun ottaa suojalevyn alta pois.
En muista pitikö ensin poistaa jotain edestä.
Startin kaapelit on ikävässä paikassa.
Mika
#3
Ainakin 2,7 nousee yläkautta vaikka kaikissa virallisissa ohjeissa toista väitetäänkin. Pelivaraa ei tosin ole koneen pituussuunnassa kuin puolisen senttiä sen jälkeen kun turbiini on ulkona vetolevyn anturikehältä. Nokkapala kannattanee purkaa edestä pois, jolloin saa koneen vasemmalle puolelle lisää tilaa, ainakin 2,7 konetta joutuu siirtämään auton nokkaa kohti että saa tilaa takimmaiselle venttiilikopalle ja pakosarjalle. Turbiinin pultit saa purettua alakautta yhden kerrallaan kun ensin irrottaa suojalevyn koneen ja laatikon välistä. Startin kaapelit pääsee 2,7:ssa irrottamaan kun purkaan etummaisen moottorin korvan ensin kokonaan pois. Isoimpana erona 2,7 ja 2,0 koneissa on varmaan se, noin koneen pois nostamista ajatellen, että 2,0 on rivikone (kapeampi) ja 2,7 puolestaan v-kone eli leveämpi. 2,7 koneen kanssa meni pois nostaessa noin yksi työpäivä poispäin ja toinen työpäivä takaisinpäin. Ei muuta kun onnea projektille.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa