Kolina edestä

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
Grandhes
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 52
Liittynyt: Su Loka 14, 2018 8:22 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 2.8

#1

Viesti Kirjoittaja Grandhes »

veikkauksia pöytään missä mahtaa tällä kertaa olla vikaa. Eli kun rattia heiluttaa ajossa niin edestä kuuluu kolinaa. Auto on katsastettu n. 1kk takaperin jolloin vaihdoin iskarit ja tukilaakerit myös koiranluut vaihdettu hiljattain. Voikohan raidetangonpää olla syyllinen kolinaan? itse vähä epäilen, koska kai se katsuri ois siitä jo sanonut. Kiitos jälleen

Allekirjoituksen auto ja ajettu 270tkm
Grandhes
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 52
Liittynyt: Su Loka 14, 2018 8:22 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 2.8

#2

Viesti Kirjoittaja Grandhes »

Kävin vielä testiajolla nii kylläpä tuo pompuissaki kolisi
miccomus
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
Malli: Grand Voyager V
Vuosimalli: 2008

#3

Viesti Kirjoittaja miccomus »

Iskarin yläpää löysällä. Laakeri voi hyvin olla kunnossa mutta pidä jousesta kiinni ja pyörittele rattia.
pikkuvojaker
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 104
Liittynyt: To Loka 30, 2014 11:12 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Voyager
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.3 V6
Varustetaso: SE

#4

Viesti Kirjoittaja pikkuvojaker »

Hyviä vastauksia jo tullut. Mulla meni yhdet (motonet) koiranluut 1-2 kuukaudessa vaihdon jälkeen. Vakaajan puslat voisi olla vielä yksi vaihtoehto, tosin pitää ennemmin sellaisen kumeamman äänen kuin kolahdus! Jousi poikki? Toi yläpään laakeri tietty voisi olla löysällä.
CHRYSLER
VOYAGER 3.3 V6 2005
Grandhes
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 52
Liittynyt: Su Loka 14, 2018 8:22 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 2.8

#5

Viesti Kirjoittaja Grandhes »

pikkuvojaker kirjoitti: To Syys 10, 2020 8:30 pm Hyviä vastauksia jo tullut. Mulla meni yhdet (motonet) koiranluut 1-2 kuukaudessa vaihdon jälkeen. Vakaajan puslat voisi olla vielä yksi vaihtoehto, tosin pitää ennemmin sellaisen kumeamman äänen kuin kolahdus! Jousi poikki? Toi yläpään laakeri tietty voisi olla löysällä.
vakaajan puslatkin oon vaihtanu kesällä ja joo niissä on semmonen erilainen ääni. Itsekkin kallistun nyt tuohon, että iskari yläpää olisi jäänyt löysälle joten sitä kiristämään kunhan tässä joskus kerkiäisi.
miccomus
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
Malli: Grand Voyager V
Vuosimalli: 2008

#6

Viesti Kirjoittaja miccomus »

Kokeile eka kun auto on käynnissä ja kääntelet vain rattia. Huomaat kyllä helposti :)
Muistelen että jokin yläpään lautanen tarvikkeena oli mielestäni kumman isolla reiällä vs iskarin sovitus. Nooh onneksi jousi kantaa 8-)
Grandhes
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 52
Liittynyt: Su Loka 14, 2018 8:22 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 2.8

#7

Viesti Kirjoittaja Grandhes »

Syyllinen kolinaan olikin löystynyt koiranluu. Nyt ei enää kolise.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa