"Jos joku keksii käytännöllisemmän auton lapsiperheelle n.10te luokkaan niin voi ehdottaa..."
Minä en ainakaan keksi on tosi helppo ajaa maantiellä, kulkee suoraan. Dieselistä löytyy vääntöä vaikka se mikään tykki ei olekkaan mutta kyllä tuolla muita vastaavia "perheautoja" härnää, isommallakin porukalla Tilanteen tullen voi vaihdella istumajärjestystä ja isofixit löytyy ainakin keskipenkeistä.
Sähköherkkuja on, ja sähköinen takaluukku ja -liukuovet on hyvät olla olemassa kun lasten kanssa liikkuu kaupoissa ja saa tavaraa minne haluaa. Ainut miinus tulee kattoluukusta, on alkanut vuotamaan eikä tunnu tykkäävän konepesussa ylhäältä tulevasta painepesusta (kuuleman mukaan silloin 2008 niitä ei ilmeisesti ole edes ollutkaan, vain harjat. Ongelmaa siis ei ollut) Mutta vuotaapa nuo oikeastaan kaikissa merkeistä riippumatta.. täytyis varmaan kokeilla lasin vaihtoa, en oo vielä löytäny siihen vaihdettavaa tiivistettä.. etummaiset ohivuotoletkut oon putsannut ja ne vetää, jostain se vesi kuitenkin pyrkii sisälle.. jollei sitten takimmaiset ole tukossa.
GVn hankinta harkinnassa mitä ottaa huomioon
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 248
- Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2008
- Iskutilavuus: 2.8 I4
- Varustetaso: Limited
#11
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
-
- CCoF-Pro
- Viestit: 94
- Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 9:47 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3.3 v6
#12
Kyllähän näissä kotteroissa on hyvä olla jonkinlaiset askartelutaidot omasta takaa.
Nykyisellä katiskalla on mittarissa 247 tonnia ja edellisellä vm. 1996 oli yli 300 tonnia kun möin sen pois.
Melkeen tykkäsin tuosta vanhemmasta enempi, oli enemmän varusteitakin.
Helmat näissä tuppaa ruostumaan puhki.
Niin ja sinne halvatun vaihdelootaan ei sitten tungeta muuta kuin Moparin öljyä tai niiden speksaamaa öljyä, muutoin saat lootan sököksi.
Juu ja leppoisia ajettavia ja roinaa mahtuu kyytiin, varsinkin grande versioon (muuta ei kannata hankkia).
Nykyisellä katiskalla on mittarissa 247 tonnia ja edellisellä vm. 1996 oli yli 300 tonnia kun möin sen pois.
Melkeen tykkäsin tuosta vanhemmasta enempi, oli enemmän varusteitakin.
Helmat näissä tuppaa ruostumaan puhki.
Niin ja sinne halvatun vaihdelootaan ei sitten tungeta muuta kuin Moparin öljyä tai niiden speksaamaa öljyä, muutoin saat lootan sököksi.
Juu ja leppoisia ajettavia ja roinaa mahtuu kyytiin, varsinkin grande versioon (muuta ei kannata hankkia).
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 0 vierailijaa