Sivu 1/1
#1
Lähetetty: To Marras 16, 2017 9:14 pm
Kirjoittaja jormaheikki
Tulee niin ristiriitaista tietoa.. Jotain tummaa mönjää sielä on?
#2
Lähetetty: To Marras 16, 2017 9:28 pm
Kirjoittaja joksa
Muistaakseni ohj.tehostimen liemi on sidoksissa vuosimalliin. Joihinkin voi laittaa samaa kuin automaattilootaankin eli motonetin Mag1 ATF+:ää. Jos ei ole varmuutta mitä siellä on niin senhän vois tyhjentää ja valutella kone käynnissä rattia veivaten niin kauan että uutta lientä tulee ulos.
#3
Lähetetty: To Marras 16, 2017 10:42 pm
Kirjoittaja Tousta
Ainakin 05 malliin laitoin ATF (tutela), kun vaihtelin aikaisemmin
#4
Lähetetty: To Marras 16, 2017 10:45 pm
Kirjoittaja Trasseli
Itse laitoin vm. 2004 Sebringiin juurikin tuota Motonetin Mag1 Atf:ää ja hyvin on pelannut. Imaisin manuaalisella öljynvaihtopumpulla tehostimen säiliön tyhjäksi, sen jälkeen täyttö ja ajelua päivä pari. Tämän toistin neljä - viisi kertaa. Samalla puhdistin säiliön pohjalla olevan sihdin. Aikamoista mönjää oli mullakin öljyt ennen vaihtoa. Ja minäkin muistelen, että litkut on sidoksissa vuosimalliin. Googlella hakemalla löytänee oikeat litkut.
#5
Lähetetty: Pe Marras 17, 2017 10:46 am
Kirjoittaja jormaheikki
Näytti neste vaaleanruskealta, tuoksuu jarrunesteeltä auto 2,7 2001
#6
Lähetetty: Pe Marras 17, 2017 1:31 pm
Kirjoittaja joksa
#7
Lähetetty: Pe Marras 17, 2017 2:21 pm
Kirjoittaja jormaheikki
Soitin alan liikkeeseen, sanoivat että 2004 asti käy tuo MAG1 CHRYSLER "ATF+4"
Sanoi niin ponnekkaasti että uskottava on
#8
Lähetetty: Ti Marras 28, 2017 1:51 am
Kirjoittaja rane
Laittakaa Moparin/Chryslerin ohjaustehostinöljyä...!
Jos ette ole VARMOJA mitä sinne kuuluu laittaa.
-Moni säästää ja laittaa ATF:ää, sitten ihmettelee kun vuotaa....
#9
Lähetetty: La Joulu 16, 2017 10:02 pm
Kirjoittaja jormaheikki