Sivu 1/1

#1

Lähetetty: To Marras 16, 2017 9:14 pm
Kirjoittaja jormaheikki
Tulee niin ristiriitaista tietoa.. Jotain tummaa mönjää sielä on?

#2

Lähetetty: To Marras 16, 2017 9:28 pm
Kirjoittaja joksa
Muistaakseni ohj.tehostimen liemi on sidoksissa vuosimalliin. Joihinkin voi laittaa samaa kuin automaattilootaankin eli motonetin Mag1 ATF+:ää. Jos ei ole varmuutta mitä siellä on niin senhän vois tyhjentää ja valutella kone käynnissä rattia veivaten niin kauan että uutta lientä tulee ulos.

#3

Lähetetty: To Marras 16, 2017 10:42 pm
Kirjoittaja Tousta
Ainakin 05 malliin laitoin ATF (tutela), kun vaihtelin aikaisemmin

#4

Lähetetty: To Marras 16, 2017 10:45 pm
Kirjoittaja Trasseli
Itse laitoin vm. 2004 Sebringiin juurikin tuota Motonetin Mag1 Atf:ää ja hyvin on pelannut. Imaisin manuaalisella öljynvaihtopumpulla tehostimen säiliön tyhjäksi, sen jälkeen täyttö ja ajelua päivä pari. Tämän toistin neljä - viisi kertaa. Samalla puhdistin säiliön pohjalla olevan sihdin. Aikamoista mönjää oli mullakin öljyt ennen vaihtoa. Ja minäkin muistelen, että litkut on sidoksissa vuosimalliin. Googlella hakemalla löytänee oikeat litkut.

#5

Lähetetty: Pe Marras 17, 2017 10:46 am
Kirjoittaja jormaheikki
Näytti neste vaaleanruskealta, tuoksuu jarrunesteeltä auto 2,7 2001 :shock:

#6

Lähetetty: Pe Marras 17, 2017 1:31 pm
Kirjoittaja joksa
Tuossapa jotain keskustelua ulukomaan saitilta: http://www.sebringclub.net/board/viewtopic.php?p=210880

#7

Lähetetty: Pe Marras 17, 2017 2:21 pm
Kirjoittaja jormaheikki
Soitin alan liikkeeseen, sanoivat että 2004 asti käy tuo MAG1 CHRYSLER "ATF+4"
Sanoi niin ponnekkaasti että uskottava on :shock:

#8

Lähetetty: Ti Marras 28, 2017 1:51 am
Kirjoittaja rane
Laittakaa Moparin/Chryslerin ohjaustehostinöljyä...! 8-) Jos ette ole VARMOJA mitä sinne kuuluu laittaa. :?
-Moni säästää ja laittaa ATF:ää, sitten ihmettelee kun vuotaa.... ;)

#9

Lähetetty: La Joulu 16, 2017 10:02 pm
Kirjoittaja jormaheikki