Voyager ei vastaa kaasuun
#1
Auto 3,3 koneella ja vm.04
Eli kylmällä koneella tekee sitä että kaasua painaessa ei tapahru mitään, "hyytyminen" voi kestää 5 sekunnista puoleen minuuttiin. Joskus toisella kaasun painalluksella toimii mutta useimmiten tarvitaan uaeampi yritys
Seuraavia remontteja tehty.
TPS-anturi vaihrettu
Lämpötila-anturi vaihdettu, vanha näytti koko ajan jotain -70C
Pakosarjan tiivisteet asennettu kun joku oli jättänyt ne poies.
Ko. Toimenpiteillä sammui vikavalot lambdasta ja lämpötila-anturista...
Mutta vika pysyy
Eli kylmällä koneella tekee sitä että kaasua painaessa ei tapahru mitään, "hyytyminen" voi kestää 5 sekunnista puoleen minuuttiin. Joskus toisella kaasun painalluksella toimii mutta useimmiten tarvitaan uaeampi yritys
Seuraavia remontteja tehty.
TPS-anturi vaihrettu
Lämpötila-anturi vaihdettu, vanha näytti koko ajan jotain -70C
Pakosarjan tiivisteet asennettu kun joku oli jättänyt ne poies.
Ko. Toimenpiteillä sammui vikavalot lambdasta ja lämpötila-anturista...
Mutta vika pysyy
#9
Lambdan vika valo ? Autossa ei ole erikseen lamdalle valoa
Oisiko kuitenkin moottorin häiriö valo ?
Millä olet yrittänyt lukea vikakoodeja?
Todettu toimivaksi seuraava yhdistelmä
Torgue + Motonetin Bluetooth lukija
Pystyy todella hyvin seuraamaan live dataa
Drbethree+ ELM327 gigantista lukija
Tästä ei vielä niin paljon kokemusta mutta suosittelen kaikille näyttää myös live dataa jopa ilmastoinnin paineista
Oletko kokeillut key dancea?
Kolme vai oliko neljä kertaa virrat päälle jonka jälkeen jättää virtaavaimen virta asentoon ilmoittaa trippi/kilometri näytössä koodit
Oisiko kuitenkin moottorin häiriö valo ?
Millä olet yrittänyt lukea vikakoodeja?
Todettu toimivaksi seuraava yhdistelmä
Torgue + Motonetin Bluetooth lukija
Pystyy todella hyvin seuraamaan live dataa
Drbethree+ ELM327 gigantista lukija
Tästä ei vielä niin paljon kokemusta mutta suosittelen kaikille näyttää myös live dataa jopa ilmastoinnin paineista
Oletko kokeillut key dancea?
Kolme vai oliko neljä kertaa virrat päälle jonka jälkeen jättää virtaavaimen virta asentoon ilmoittaa trippi/kilometri näytössä koodit
#10
Siis nimenomaan moottorin vikavalo sytty ja herjas ekaa lambdaa, jännite liian korkia.
En ny juur muista minkämerkkinen se mokkula oli mutta ei ihan mikää parin kympin värkki ollu.
Lambadan arvot vaihteli 0,5-1 välillä.
Kaikki muukki tuntu pelaavan niinku kuuluu.
Toimiiko tuo virta-avaamen rämpytys näis uudemmiski vielä?
En ny juur muista minkämerkkinen se mokkula oli mutta ei ihan mikää parin kympin värkki ollu.
Lambadan arvot vaihteli 0,5-1 välillä.
Kaikki muukki tuntu pelaavan niinku kuuluu.
Toimiiko tuo virta-avaamen rämpytys näis uudemmiski vielä?
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa