Käsijarruvikaa

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#21

Viesti Kirjoittaja masiina »

onkos tuo värikäsosa mistä pitää painaa sulla muovia?mulla se on metallia,ja siinä on nuo kaksi pientä uloketta sillai että ne ei vaan painu kasaan,ei,ei sitten millään.taidan ottaa plan b:n käyttöön ja rälläköidä sen metallin siitä vaijerin ympäriltä pois.uusiahan tuo kummiskin täytyy tuo poljin.
ps.jarruvoima oli 0.5 vasen ja 1.4 oikea,eli ei paljo mitään.eroa 64%mikä ei haittaa sinällään kun raja 70%.tosiaan kengät kunnossa/säädetty,vaijerit liikkuu....ei muuta keksi kuin tuon polkimen.
juss
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 173
Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town & Country
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 3.8

#22

Viesti Kirjoittaja juss »

Juu muovia, itte työnsin ruuvimeisselilla surutta sisään, vaijerin vaihdosta kun oli kyse. ( Katkes prkle laivankannelle pysäköidessä - PAM :) )
Moparin 04721310AE-001 eli Stow`n Go siis...
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
Minivanfan
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 159
Liittynyt: La Heinä 11, 2015 11:12 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Town&Country
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3.3

#23

Viesti Kirjoittaja Minivanfan »

Meikäläinen on rasvannut poljinmekanismin aina kun rupeaa reistailemaan ja lähtenyt sillä hyvin toimimaan.
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#24

Viesti Kirjoittaja masiina »

nyt loppuu keinot.poljin vaihdettu,tekee samaa,poljin lattiaan.palat säädetty niin pintaan että varmana laahaa.kun polkimen painaa pohjaan (toisin sanoen lattiaan)renkaat lukittuu.voiko nuo linkut olla niin helvetin kulunu että ei enää levitä kenkiä yläpäästä/jättää klapin kenkien väliin?ja kuuluuko linkkuun tulevan vaijerinpään olla nafti?mulla kun jarru löysällä,jää pari milliä tyhjää vaijerin ja linkun väliin.seuraavaksi ei auta kun pultata kakkosnelsesta sopiva pala lattiaan polkimen alle.vittu mikä paska.
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#25

Viesti Kirjoittaja masiina »

linkut lähti tilaukseen briteistä.posteineen 58e.turhan kova hinta mokomista linkuista,mutta ei auta.täältä niitä ei kummiskaan löydy kuin marmorilta ja voi varmaan ykkösen laittaa tohon eteen.tämä on viimenen vaihtoehto mitä itselle tulee mieleen.ei huvittais viedä minneen pajallekkaan,kun sen tietää että siellä vedetään kaikki uusiksi perseestä keulaan ja lasku on 1000e.leimakin menee umpeen ennenkuin linkut saapuu.jos noitten vaihto ei auta pistän koko auton myyntiin.
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#26

Viesti Kirjoittaja masiina »

laitetaan nyt tännekkin vielä :)



linkuissahan se vika loppujenlopuksi oli :? vanhant linkut senverran kuluneet ettei levittänyt kenkiä riittävästi vaan "liukui ohi"ja takelteli.nyt meni leimasta läpi.jarruvoima molemminpulin tasan 2.0nm heittoa 0%.eli siis lukittuu tuossa kahdessa.ja kokeilin vielä kats.jälkeen painaa polkimen niin pohjaan kuin menee,niin jää n.5cm lattiasta.mutta tämä siis suhtkoht kuluneilla rummuilla/kengillä.mun tapauksessa noiden vaihdosta ei olisi ollut mitään hyötyä,koska linkut eivät toimineet oikein.on näköjään aika helvetin ronkeli tuo käppäri.vaikka toinenpuoli pelittäisi kuinka hyvin tahansa niin polji painuu lattiaan jos toinen puoli ei ole kunnossa.huomasin tuon säätövaiheessa,siksi nostinkin taka-akselista molemmat pyörät ilmaan ja säädin samanaikaisesti todellakin pintaan nuo kengät.uusilla rummuilla ja kengillä tuo liikerata olisi vieläkin pienempi.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa