Grand Voyager tuli taloon, melkein kolme päivää toimi....
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 377
- Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2006
- Iskutilavuus: 2.8 CRD
#31
Semmoinen käynnyt mielessä ja jota ei ikinä ole tullut tehtyä eikä tavinnut harkita että jos hieman puristaisi kasaan
sopivaa letkua oikeasta paikasta voisiko autaa tilapäisesti, siis rajoittamalla nesteen täysin vapaata virtausta? Hätäapu tien päällä?
sopivaa letkua oikeasta paikasta voisiko autaa tilapäisesti, siis rajoittamalla nesteen täysin vapaata virtausta? Hätäapu tien päällä?
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#32
Termostaatin testaus ja vaihto on 2,5 tuntia tehtaan mukaan 2,5 ja 2,8 CRD koneissa
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 377
- Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2006
- Iskutilavuus: 2.8 CRD
#33
Okei, kiitos!
Ja löytyi jenkkiautoja tekevä paja joka tekee työn tasan kolmasosahinnalla siitä mitä ensimmäinen tarjous oli.
Voin nämä nimet kertoa jos kiinnostaa.......760€ tästä työstä..... Dream on.
Ja löytyi jenkkiautoja tekevä paja joka tekee työn tasan kolmasosahinnalla siitä mitä ensimmäinen tarjous oli.
Voin nämä nimet kertoa jos kiinnostaa.......760€ tästä työstä..... Dream on.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 377
- Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2006
- Iskutilavuus: 2.8 CRD
#34
900km ongelmista, eli vaikuttaa vahvasti olleen semmoista rattivaihteen asennosta riippuvaista. Ei aina palaa perusasentoon, vaati huolellisuutta.
Ilman lohkolämmitystä ei starttaa -20C pakkasissa vuorokauden seistyään, lämmittimen kanssa tuosta vaan. Nyt pitää saada ne nesteet lämpiämään niin pitää sitten
seistessä paremmin käynnistyskyvynkin jos ei aina pääse kaapelin päähän. Sitä nestettä on siellä mitä, 12 litraa?
Ilman lohkolämmitystä ei starttaa -20C pakkasissa vuorokauden seistyään, lämmittimen kanssa tuosta vaan. Nyt pitää saada ne nesteet lämpiämään niin pitää sitten
seistessä paremmin käynnistyskyvynkin jos ei aina pääse kaapelin päähän. Sitä nestettä on siellä mitä, 12 litraa?
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 447
- Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
- Merkki: chrysler
- Malli: grand voyager
- Vuosimalli: 2002
- Iskutilavuus: 3.3 v6
#35
tuo on ollut jo kauan nähtävissä että jotkut ovat siirtäneet markat suoraan euroihinI.A.T kirjoitti:Okei, kiitos!
Ja löytyi jenkkiautoja tekevä paja joka tekee työn tasan kolmasosahinnalla siitä mitä ensimmäinen tarjous oli.
Voin nämä nimet kertoa jos kiinnostaa.......760€ tästä työstä..... Dream on.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 377
- Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2006
- Iskutilavuus: 2.8 CRD
#36
Jooh...masiina kirjoitti:tuo on ollut jo kauan nähtävissä että jotkut ovat siirtäneet markat suoraan euroihinI.A.T kirjoitti:Okei, kiitos!
Ja löytyi jenkkiautoja tekevä paja joka tekee työn tasan kolmasosahinnalla siitä mitä ensimmäinen tarjous oli.
Voin nämä nimet kertoa jos kiinnostaa.......760€ tästä työstä..... Dream on.
Mun piti kaksi kertaa perättäisinä päivinä tsekata sähköpostista oliko siihen vastattu ¨nokkahihnan vaihto¨. Ei ollut vaan ihan olivat oikein käsittäneet.
Tämä paja Pitäjänmäellä, edullisempi Viikin suunnalla. Konalasta ei edes vastattu.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 377
- Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2006
- Iskutilavuus: 2.8 CRD
#37
Pajalla törmätty ongelmiin.... Hinta nouseepi.... Joku seppä siellä on ilmeisesti jäljistä päätellen jo joskus yrittänyt vaihtoa, onnistumatta(?).I.A.T kirjoitti:Okei, kiitos!
Ja löytyi jenkkiautoja tekevä paja joka tekee työn tasan kolmasosahinnalla siitä mitä ensimmäinen tarjous oli.
Voin nämä nimet kertoa jos kiinnostaa.......760€ tästä työstä..... Dream on.
Mutta semmoista tässä, että ainakin 2.5 moottoriin ovat ulkomailla jotkut laittaneet mm. Rellu 5/19 sopivaa termostaattia letkun sisään siihen varsinaisen viereen.
Kuullostaa toimivalta, termostaatti ei ole ihan se perinteisin vaan mallia:
Järjellä ajateltuna ja elämänkokemukseen perustuen pitäisin toimivana ratkaisuna!
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#38
ja minä sanoisin että ei kannata.. laittaa vaan suosiolla sen alkuperäisen.. ei ole missään vaiheessa nestekiertoa hyvä että vanha termari sotkee sitä..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 377
- Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2006
- Iskutilavuus: 2.8 CRD
#39
Ei ainakaan kiinni jumittuneen kanssa...
Mulla on nyt uusi termari, oli työläs laittaa, turboa kai kiroilivat kun oli tiellä.
Työtä ja osia meni sitten lopulta 450€ edestä. Jos olisi mennyt kuin Strömsössä niin se olisi ollut 250€.
En kysynyt hoksasivatko tuulilasinpyyhkimiä ja liittyviä irrottaa helpottamaan työtä.
Joka tapauksessa nyt lämpöä tulee tasaisesti ja mittari kohoaa viisarinleveyden vajaa puolimerkkiin.
Ja lisälämmitinkin kytkeytyy lopulta jossain vaiheessa pois.
Mulla on nyt uusi termari, oli työläs laittaa, turboa kai kiroilivat kun oli tiellä.
Työtä ja osia meni sitten lopulta 450€ edestä. Jos olisi mennyt kuin Strömsössä niin se olisi ollut 250€.
En kysynyt hoksasivatko tuulilasinpyyhkimiä ja liittyviä irrottaa helpottamaan työtä.
Joka tapauksessa nyt lämpöä tulee tasaisesti ja mittari kohoaa viisarinleveyden vajaa puolimerkkiin.
Ja lisälämmitinkin kytkeytyy lopulta jossain vaiheessa pois.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 1 vierailija