300M "Boxin" ohjelmointi?

Vapaa sana, ns. "Offtopic" -palsta.
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#1

Viesti Kirjoittaja rantpe »

Hei.Oletteko tehneet tai tiedättkö kuka tekisi bensakoneen boxin ohjelmoinnin? En Hae huipputehoja vaan hyvää vääntöä ja ehkä parempaa polttoaine taloutta? Kertokaa kokemuksia ym.
joksa
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 151
Liittynyt: To Loka 13, 2016 12:42 pm

#2

Viesti Kirjoittaja joksa »

Eipä taida olla taikaa tuommoisen isohkon bensavaparin ohjelmoinnissa. Lisävääntö tarkoittaisi lisää tehoa ja se tarkoittaisi enemmän polttoainetta ja happea koneeseen. Ehkä imusarjan ja kansien kattavilla muutoksilla ynnä softan muutoksella saataisiin koneen käytöstä muutettua. Lisäksi alakertaan kampura, kiertokanget ja männnät niin saadaan pakettia toimivammaksi.
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#3

Viesti Kirjoittaja rantpe »

Moi.Kiitos vastauksesta,Softaa olen miettinyt? Harinen Valkeakoski?
joksa
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 151
Liittynyt: To Loka 13, 2016 12:42 pm

#4

Viesti Kirjoittaja joksa »

Ys. kts. ylläoleva vastaus :)
Grahik
Jäsen
Jäsen
Viestit: 30
Liittynyt: To Kesä 16, 2016 1:09 pm
Merkki: Chrysler
Malli: 300M
Vuosimalli: 1999
Iskutilavuus: 3.5

#5

Viesti Kirjoittaja Grahik »

Vaparin viritys ohjelmoinnilla on kertakaikkiaan kuollut ajatus jo syntyessään. Moottorinohjausta manipuloimalla parin hepan tehonlisäys on mahdollista. Suorittaen dynamometrimittauksia ja karttojen optimointia. Tulee siinä parille hepalle hintaa.

Ahdetuilla koneilla tämä lisäteho saavutetaan ahtopainetta nostaen tunkemalla lisää ilmaa ja samalla lisää palavaa ainetta pyttyihin ja lisääntyneen tehon myötä polttoainetalous saattaa jopa marginaalisesti parantua.
Ainakin yritin..
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa