vm.2000 virtalukko

Uuden sukupolven Neon, vm. 2000 eteenpäin
Neon2
Jäsen
Jäsen

Re: vm.2000 virtalukko

Viesti Kirjoittaja Neon2 » To Huhti 23, 2015 12:21 pm

Pentele.. Minähän luin ton väärin.. Eli siinä lukee että WithOUT transponder key.. Eli ei siinä sirua olekaan.. Eli ei se nyt autakaan suoraan...

Eli mitäs nyt sitten.. Kukakohan ja missä noita virtalukkosylinterejä sarjoittaa, ja mitäköhän se kustantaa? Tuota sylinteriä tuntuu saavan ihan hyvin monesta paikkaa mutta se ajonesto on sitten ongelma. Tai sitten se sarjoittaminen vanhalle avaimelle..

En nyt ihan ymmärtänyt mitä jessenic yritti kertoa.. Siis että se ei sitten onnistuisikaan suoraan?

Purkuautostakin varmaan saa koko virtalukon, mutta onko se sit paha vaihtaa paikalleen. Tai siitä saa kai sen sylinterin irti.. Mutta jos vaihtaa sen koko virtalukon niin sit pitää ohjelmoida paljon enemmän.. Kun en nyt mikään maailman kovin mekaanikko ole kuitenkaan niin on vähän hakusessa..
Ei minua sinänsä haittaa jos virtalukkoon on eri avain kun oviin ja bensakorkkiin. Kunhan nyt sitä rahaa ei palais mitenkään erityisen paljon... Kyselin merkkiliikkeestä niin virtalukkosylinteri sarjoitettuna ja asennettuna oli jotain luokkaa 6-700€.. Ei ihan tule kauppoja kyllä...

Silversebring
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari

Re: vm.2000 virtalukko

Viesti Kirjoittaja Silversebring » To Huhti 23, 2015 4:41 pm

Katoitko rokkiautosta Dodge neonin kohdalta. Tuolla veden takanahan nuo on Dodgeja. Näkyisi olevan tuo itse sarjoitettava virtalukko DORMANin valmistetta. Laitan tuohon linkin, jos toimii https://www.rockauto.com/catalog/morein ... 612&jpid=0 . Tai sitten tilaat tosiaan tuon normi lukon ja katselet avainsuutarin joka tekee niin kuin mulle teki.

Laitan tuohon linkin mikä oli paikka Jyväskylässä, jossa tuon avainhomman teetin. Aikaa meni n. 30min. Eli onnistuu käsittääkseni vaikka ohimennessä lomalla ym. http://www.avaimentekijä.fi/

Eihän se tuo linkki näytä toimivan no ainakin löytyi, kun googleen kirjoitin avaimentekijä.fi
Grand Voyager 3,3 vm.2003
Renault megane 1,4 vm 2002

Vastaa Viestiin