sebu -04 2,7 lootaöljy

Sebring vm. 1995-2000 (pre-facelift), 2001-2006 (Facelift)
sebriina
Jäsen
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Loka 14, 2014 10:52 am

#11

Viesti Kirjoittaja sebriina » Ti Maalis 12, 2019 8:07 am

Okei pitää kesällä tehdä vaihto,ilmeisesti ovat riittävän samanlaisia öljyjä,jos alkaa nikotteleen,niin voi vaikka tehdä uuden vaihdon hetken kuluttua,tulee sittenkin halvemmaksi kuin Mobarin vaihto.
Kiitti vastauksesta.

Coco
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 41
Liittynyt: La Helmi 18, 2017 9:55 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2,7 V6

#12

Viesti Kirjoittaja Coco » Ke Maalis 13, 2019 3:54 pm

Kannattaa hommata uusi öljypohja vaihdelaatikkoon valmiiksi, sellainen jossa on tyhjennysproppu. On sitten jatkossa paljon siistimpi vaihdella öljyjä.

sebriina
Jäsen
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Loka 14, 2014 10:52 am

#13

Viesti Kirjoittaja sebriina » To Maalis 14, 2019 8:52 am

Tuokin on käynyt mielessä,koska pultin kohdatkin saattaa ajanmittaa venyä.Alkupään jutuista käy ilmi,että lauhd.letkut vuoti,ne sain pitämään,mutta eselleen öljy väheni ja punaisia tippoja oli hangella.Ryömin alle ja suurin osa pohjapulteista oli käsin pyöritettävissä.Ajattelin mennä puljusta missä vaihto tehtiin kysymään paljonko tulee hinnassa vastaan seuraavassa vaihdossa mokansa takia,jos tulos tyydyttää teen vielä homman siellä.

Silversebring
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 303
Liittynyt: Pe Syys 26, 2014 9:47 am

#14

Viesti Kirjoittaja Silversebring » To Maalis 14, 2019 3:22 pm

Eihän tuo pohjapropun laitto pohjan irroitusta tee tarpeettomaksi, kun se suodatin on kuitenkin vaihdettava. Saapahan vain öljyn ensin pois.
Renault megane 1,4 vm 2002
Chevrolet Malibu 2,4 vm 2013 (emännän)

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija