Masiina80, tätä myös epäiltiin ja ne tarkastettiin. Vulkanoinnit oli ehjät, etummainen koneen kiinnitys ei ollut keskellä "silmää"!? (vika vai ominaisuus?) Konetta tunkattiin vähän ylös kone käynnissä, mitään muutosta tähän epätasaseen käyntiin ei tällä saatu. Muutta, mutta, nyt ollaan ihan muissa sfääreissä, kone on alkanu koliseen

taajudesta päätellen yks pytty tekee äänen..... Tyhjäkäynnille ei kolinaa kuulu, mutta hieman kun antaa kaasua, alkaa kolkottaan. Sitten, kun kierrokset putoo takasin tyhjäkäynnillä kolina loppuu. Oisko se kuuluisa sylttytehdas kuitenkin siellä, kun jakopäässä on tehty se vesipumpun vaihto? Mutta miksi kolina alkoi vasta nyt, kun autolla on rempan jälkeen ajettu n. 150km. Vesipumpun vaihtanut korjaaja epäili, että kiertokangen laakeri on niin väljä, että mäntä antaa pusuja kanteen? En lähtis komppaan tota, koska jos kk laakeri on niin kulunut, laakeri itessään ääntäsi myös tyhjäkäynnillä, kö? Lisäksi öljynaine on heikko tyhjäkäynnillä (oljynpaineanturikin on just uusittu). Melkosta perässä juoksemista nyt ollu tän sebun kanssa.... Vaimoa lohduttelin, että että nythän meillä on se harrasteauto, mistä on aina haaveiltu.
Eli oisko ajatuksia, mistä alkaa perkaamaan