Re: Sebring -03 etupään kolina

Sebring vm. 1995-2000 (pre-facelift), 2001-2006 (Facelift)
Trasseli
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2.7 V6
Varustetaso: LX

#1

Viesti Kirjoittaja Trasseli » Pe Elo 16, 2019 9:17 pm

Koiranluut aiheutti mulla kolahtelua aina kuoppaan ajaessa, eikä katsastuksessa edes mainittu asiasta. Rockautosta reilusti alle kympin kipale plus postit. Viikossa tulee yleensä osat perille.
Viimeksi muokannut Tousta, La Elo 17, 2019 7:57 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Viesti ei ole ketjun alkuperäinen viesti, sillä aloittajan tili ja viestit poistettiin.
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996

joksa
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 113
Liittynyt: To Loka 13, 2016 12:42 pm

#2

Viesti Kirjoittaja joksa » La Elo 17, 2019 7:01 am

kirjoitti:
Pe Elo 16, 2019 8:26 pm
Etupää kolisee satunnaisesti kuoppaan ajaessa, isosti. Ääni ja tuntuma on luokkaa "jotain irtoaa". Välillä naputtelee. Kallistuksenvakaajan runkokumit näyttää ihan hyviltä. Koiranluissa tuntuu pieni välys ja kolahdus kun käsillä rynkyttelee, liekkö niissä syy? Mikä muu voi moisen aiheuttaa? Onko joku tietty mikä näistä edestä menee, katsastettu kyllä juuri. Edessä uudet jarrulevyt ja palat, niistä ääni ei tule. Raidetangon päät ihan ok, eikä välystä tunnu. Koiranluut alkaen 70€/kpl paikallisella, mistä kannattaa ostaa? Äänet ilmaantunut viimeisen 500km sisään. On menty ajatuksella "radioo isommalle" mutta nyt kuuluu jo ison volyymin läpi.
Näin huonosti nukutun yön jälkeen mieleen tulee lähinnä että pitäisikö mennä kävellen/julkisilla?

Coco
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 54
Liittynyt: La Helmi 18, 2017 9:55 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2,7 V6

#3

Viesti Kirjoittaja Coco » La Elo 17, 2019 9:25 am

Mulla on pariin kertaan aiheuttanut etupään sitkeä kolina lähes hermoromahduksen. Vaikka on ollut selviäkin vikoja, esim. rikkinäinen ja väljä pallonivel, niin kolahtelu on vaan jatkunut. Tämä siis eri autoissa, Sebringissä ja Stratuksessa, joissa samat palikat alustassa.

Molemmilla kerroilla löytyi välys alatukivarren heloista, varsinkin takimmaiset helat ovat alttiit vaurioitumiselle. Helan(t) voi kyllä vaihtaa ilman koko tukivarren ostamista, mutta kova homma siinä on. Tukivarren kun joutuu irrottamaan joka tapauksessa.

Trasseli
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2.7 V6
Varustetaso: LX

#4

Viesti Kirjoittaja Trasseli » La Elo 17, 2019 12:09 pm

Tämän ketjun aloitusviesti on syystä tai toisesta poistettu, eli tuo mun aiempi ylläoleva viesti on siis vastaus alkuperäiseen kysymykseen...
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija