SEBUN takakannen kaasuvaimennin
#3
Ja jos ei kiire ole niin esim.nuo,jos ovat oikeanlaiset?
http://m.ebay.com/itm/A-Pair-Rear-Trunk ... nav=SEARCH
http://m.ebay.com/itm/A-Pair-Rear-Trunk ... nav=SEARCH
Supercharged V8
-
- CCoF-Pro
- Viestit: 80
- Liittynyt: La Helmi 18, 2017 9:55 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2004
- Iskutilavuus: 2,7 V6
#4
Mitenkäs painavat takakannet teillä on? Itsellä on aika jäykkä nostaa ylös, ja alas täytyy kannatella, jottei pamahda liian kovaa kiinni. Mahtaako olla vaimentimet kuoleentuneet?
-
- Tietäjä
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2004
- Iskutilavuus: 2.7 V6
- Varustetaso: LX
#5
Mulla myös kolahtaa tosi vauhdikkaasti alas jos ei kannattele yhtään. Epäilys on että kaasujousista on kaasut karanneet.
Pariin itellä olleeseen farkkuun olen aikoinaan nuo uusinut kun luukku ei pysynyt enää omin voimin auki. Sebringissä kun ei tuota ongelmaa ole, niin en ole saanut aikaiseksi vaihtaa vielä noita.
Pari viikkoo sitten tilasin Rockautosta ylätukivarret ja raidetangon päät Sebringiin. Enpäs hoksannut katsoa oisko löytynyt noita vaimentimia samaan kyytiin
Pariin itellä olleeseen farkkuun olen aikoinaan nuo uusinut kun luukku ei pysynyt enää omin voimin auki. Sebringissä kun ei tuota ongelmaa ole, niin en ole saanut aikaiseksi vaihtaa vielä noita.
Pari viikkoo sitten tilasin Rockautosta ylätukivarret ja raidetangon päät Sebringiin. Enpäs hoksannut katsoa oisko löytynyt noita vaimentimia samaan kyytiin
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
-
- CCoF-Pro
- Viestit: 80
- Liittynyt: La Helmi 18, 2017 9:55 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2004
- Iskutilavuus: 2,7 V6
#6
Kattelin just Ytube -videon jossa vaimentimet oli vaihdettu, ja siinä takaluukku nousi itsestään, kun hieman antoi vauhtia. Jenkeistähän noita saisi, mutta ne postimaksut ovat turkasen kalliita. Sitten toisaalta taas noiden kiinalaisten laatu arveluttaa... eihän tuo tietysti ole kallis kokeilu, postimaksutta kun tulevat.
-
- Tietäjä
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2004
- Iskutilavuus: 2.7 V6
- Varustetaso: LX
#7
Sama juttu mun Cougarissa kun siihen aikanaan hankin uudet kaasujouset, ja siinä on vielä aika pitkä ja painava takaluukku. Nyt kosahtaa takaluukku avaajan leukaan jos ei osaa varoa Sen verran on äkäset nuo uudet kaasupumput.
Englannista tilasin omat, oiskohan ollut jotain 40 €uroo parilta postikuluineen.
Englannista tilasin omat, oiskohan ollut jotain 40 €uroo parilta postikuluineen.
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
-
- CCoF-Pro
- Viestit: 80
- Liittynyt: La Helmi 18, 2017 9:55 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2004
- Iskutilavuus: 2,7 V6
#8
Trasseli kirjoitti:Sama juttu mun Cougarissa kun siihen aikanaan hankin uudet kaasujouset, ja siinä on vielä aika pitkä ja painava takaluukku. Nyt kosahtaa takaluukku avaajan leukaan jos ei osaa varoa Sen verran on äkäset nuo uudet kaasupumput.
Englannista tilasin omat, oiskohan ollut jotain 40 €uroo parilta postikuluineen.
No tänään vaihtelin kaasujouset oman koslani paksin kanteen.
Kyllähän nuo nyt uutena ainakin nostavat kannen hyvin pienen alkuavun jälkeen todella terhakkaasti. Miinuspuolena sitten luukun kiinnisaamiseen tarvittava voimanlisäys, näissä kun ei ole kahvaa mistä vetää, ja verhoilun puutteen vuoksi terävät reunat paksin sisäpuolella. Sähköasennuksissa käytettävä reunasuoja (keskuksien pellit) vois olla aika hyvää kamaa sormien nahkaa varjelemaan... kokeiluun menee.
-
- Tietäjä
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2004
- Iskutilavuus: 2.7 V6
- Varustetaso: LX
#9
Itse laiton pienestä soljellisesta remmistä "kahvan" tuohon kannen sisäpuolelle mistä se on näppärä nykäistä kiinni.Coco kirjoitti:
No tänään vaihtelin kaasujouset oman koslani paksin kanteen.
Kyllähän nuo nyt uutena ainakin nostavat kannen hyvin pienen alkuavun jälkeen todella terhakkaasti. Miinuspuolena sitten luukun kiinnisaamiseen tarvittava voimanlisäys, näissä kun ei ole kahvaa mistä vetää, ja verhoilun puutteen vuoksi terävät reunat paksin sisäpuolella. Sähköasennuksissa käytettävä reunasuoja (keskuksien pellit) vois olla aika hyvää kamaa sormien nahkaa varjelemaan... kokeiluun menee.
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija