SEBUN takakannen kaasuvaimennin

Sebring vm. 1995-2000 (pre-facelift), 2001-2006 (Facelift)
Aapeli1
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 282
Liittynyt: Pe Loka 17, 2014 3:33 pm
Merkki: CHRYSLER
Malli: 300M
Iskutilavuus: 3.5 V6

#1

Viesti Kirjoittaja Aapeli1 »

Mistä olette hommanneet SEBUN takakannen kaasuvaimentimen?
Bilteman kaasuvaimennin on eri kokoisella kuulalla kuin alkuperäinen.
Motonet samoin...
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#2

Viesti Kirjoittaja rantpe »

Osin omaan 300M US-Parts.Helsinki. Tai Jenkkiosat / Salo hyvä palvelu.
Pexi77
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 92
Liittynyt: To Syys 25, 2014 6:45 pm

#3

Viesti Kirjoittaja Pexi77 »

Ja jos ei kiire ole niin esim.nuo,jos ovat oikeanlaiset?

http://m.ebay.com/itm/A-Pair-Rear-Trunk ... nav=SEARCH
Supercharged V8
Coco
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 80
Liittynyt: La Helmi 18, 2017 9:55 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2,7 V6

#4

Viesti Kirjoittaja Coco »

Mitenkäs painavat takakannet teillä on? Itsellä on aika jäykkä nostaa ylös, ja alas täytyy kannatella, jottei pamahda liian kovaa kiinni. Mahtaako olla vaimentimet kuoleentuneet?
Trasseli
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2.7 V6
Varustetaso: LX

#5

Viesti Kirjoittaja Trasseli »

Mulla myös kolahtaa tosi vauhdikkaasti alas jos ei kannattele yhtään. Epäilys on että kaasujousista on kaasut karanneet.
Pariin itellä olleeseen farkkuun olen aikoinaan nuo uusinut kun luukku ei pysynyt enää omin voimin auki. Sebringissä kun ei tuota ongelmaa ole, niin en ole saanut aikaiseksi vaihtaa vielä noita.

Pari viikkoo sitten tilasin Rockautosta ylätukivarret ja raidetangon päät Sebringiin. Enpäs hoksannut katsoa oisko löytynyt noita vaimentimia samaan kyytiin :roll:
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Coco
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 80
Liittynyt: La Helmi 18, 2017 9:55 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2,7 V6

#6

Viesti Kirjoittaja Coco »

Kattelin just Ytube -videon jossa vaimentimet oli vaihdettu, ja siinä takaluukku nousi itsestään, kun hieman antoi vauhtia. Jenkeistähän noita saisi, mutta ne postimaksut ovat turkasen kalliita. Sitten toisaalta taas noiden kiinalaisten laatu arveluttaa... eihän tuo tietysti ole kallis kokeilu, postimaksutta kun tulevat. ;)
Trasseli
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2.7 V6
Varustetaso: LX

#7

Viesti Kirjoittaja Trasseli »

Sama juttu mun Cougarissa kun siihen aikanaan hankin uudet kaasujouset, ja siinä on vielä aika pitkä ja painava takaluukku. Nyt kosahtaa takaluukku avaajan leukaan jos ei osaa varoa :D Sen verran on äkäset nuo uudet kaasupumput.
Englannista tilasin omat, oiskohan ollut jotain 40 €uroo parilta postikuluineen.
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Coco
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 80
Liittynyt: La Helmi 18, 2017 9:55 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2,7 V6

#8

Viesti Kirjoittaja Coco »

Trasseli kirjoitti:Sama juttu mun Cougarissa kun siihen aikanaan hankin uudet kaasujouset, ja siinä on vielä aika pitkä ja painava takaluukku. Nyt kosahtaa takaluukku avaajan leukaan jos ei osaa varoa :D Sen verran on äkäset nuo uudet kaasupumput.
Englannista tilasin omat, oiskohan ollut jotain 40 €uroo parilta postikuluineen.

No tänään vaihtelin kaasujouset oman koslani paksin kanteen.

Kyllähän nuo nyt uutena ainakin nostavat kannen hyvin pienen alkuavun jälkeen todella terhakkaasti. Miinuspuolena sitten luukun kiinnisaamiseen tarvittava voimanlisäys, näissä kun ei ole kahvaa mistä vetää, ja verhoilun puutteen vuoksi terävät reunat paksin sisäpuolella. Sähköasennuksissa käytettävä reunasuoja (keskuksien pellit) vois olla aika hyvää kamaa sormien nahkaa varjelemaan... kokeiluun menee. :)
Trasseli
Tietäjä
Tietäjä
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Joulu 09, 2015 10:35 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2.7 V6
Varustetaso: LX

#9

Viesti Kirjoittaja Trasseli »

Coco kirjoitti:
No tänään vaihtelin kaasujouset oman koslani paksin kanteen.

Kyllähän nuo nyt uutena ainakin nostavat kannen hyvin pienen alkuavun jälkeen todella terhakkaasti. Miinuspuolena sitten luukun kiinnisaamiseen tarvittava voimanlisäys, näissä kun ei ole kahvaa mistä vetää, ja verhoilun puutteen vuoksi terävät reunat paksin sisäpuolella. Sähköasennuksissa käytettävä reunasuoja (keskuksien pellit) vois olla aika hyvää kamaa sormien nahkaa varjelemaan... kokeiluun menee. :)
Itse laiton pienestä soljellisesta remmistä "kahvan" tuohon kannen sisäpuolelle mistä se on näppärä nykäistä kiinni.
Chrysler Sebring 2.7 V6 LX autom. 2004
Honda CR-V 2.0 i-vtec autom. 2003
ex-Chrysler Stratus 2.5 V6 LX autom. 1996
Rumalisto
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: La Loka 29, 2016 8:00 am

#10

Viesti Kirjoittaja Rumalisto »

Tilasin Aliexpressistä. Napsahteli hyvin paikoilleen ja hintakaan ollu paha, muistaakseni 15 euroo pari.. Toiminu hyvin ja tosiaan jaksaa nostaa kannen ylös 8-)
*Sebring 2.7 -01* *Jeep Cherokee XJ 4.0*
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija