Vikakoodi P0129

Sebring vm. 1995-2000 (pre-facelift), 2001-2006 (Facelift)
SS-Ebring
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: Su Huhti 14, 2019 12:02 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2,7
Varustetaso: LX
Viesti:

#1

Viesti Kirjoittaja SS-Ebring » Su Huhti 14, 2019 12:20 am

Heittää tota koodia ja tekstiä " Barometric pressure too low". Käy ja kukkuu hyvin kylmänä kun käy "ryyppy" päällä rikkaalla seoksella. Kun kone lämpenee tyhjäkäynti alkaa vaappuun ja sammuu kun koskee kaasuun. Käy koko ajan liian rikkaalla. Itse veikkaan MAF- sensoria. joku seoksen säätöön puuttuva sensori rikki kun ei osaa säätää laihemmalle koneen lämmettyä. Kyseessä Sebring -04 2,7L. Olisin kiitollinen infosta jos kellään ollut vastaavaa. Herjasi aiemmin myös Lamda-vikaa. Vaihdoin kaikki uusiin sitten tuli tämä.
Viimeksi muokannut Tousta, Ti Huhti 23, 2019 12:54 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty 1gen -puolelle

Silversebring
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 306
Liittynyt: Pe Syys 26, 2014 9:47 am

#2

Viesti Kirjoittaja Silversebring » Su Huhti 14, 2019 4:25 pm

Googlettamalla tuli kyllä MAP-sensori, johon tuo koodi viittaa. Eli sen vaihtaisin.
Muuten pikku vinkkinä, että -04 Sebring on näissä keskusteluissa 1st gen osioissa.
Renault megane 1,4 vm 2002
Chevrolet Malibu 2,4 vm 2013 (emännän)

SS-Ebring
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: Su Huhti 14, 2019 12:02 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2,7
Varustetaso: LX
Viesti:

#3

Viesti Kirjoittaja SS-Ebring » Pe Touko 03, 2019 6:24 pm

Ok. Kiitos vinkistä. Täytyy yrittää mittailla noita sensoreita. Viime kesänä nyppäsin tuom MAP- sensorin piuhan irti käydessä ja auto sammui. Tästä päättelin, että se ei olisi rikki. Tutkitaan.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa