Öljyvalo vilkkuu..

Uudempikorinen Sebring, vm. 2007 eteenpäin
jormaheikki
Jäsen
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 11:11 pm

#1

Viesti Kirjoittaja jormaheikki » La Heinä 20, 2019 7:53 pm

mittarissa karvan alta 200tkm 2002 2.7l. moottori tosi kuumana tiputtaa tyhjäkäynnin alta 500rpm ja vilkuttelee öljynpaine valoa. Nesteet paikoillaan ja kaikki muutenkin ok?

turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 342
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#2

Viesti Kirjoittaja turboapc » Ke Elo 21, 2019 6:23 am

Perus asiat kunnossa?
Ei voida öljyä mistään
Öljyä on tarpeeksi
Öljylaatuluokitus on oikea

Jos nämä kunnossa niin sitten öljynpaineet mitata seuraavaksi..
2006 Grand voyager 3.3 Limited AWD (Käyttöauto/koko aika projekti)
2006 sebring 2.7 signature edition (käyttöauto/koko aika projekti)

rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 287
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#3

Viesti Kirjoittaja rantpe » Ke Elo 21, 2019 12:33 pm

Onko kokemusta? Oil cooler pressure control valvesta? On 2,7l EER .

turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 342
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#4

Viesti Kirjoittaja turboapc » La Elo 24, 2019 8:35 am

rantpe kirjoitti:
Ke Elo 21, 2019 12:33 pm
Onko kokemusta? Oil cooler pressure control valvesta? On 2,7l EER .
Eikös tuo ole vaihdelaatikon puolella?
2006 Grand voyager 3.3 Limited AWD (Käyttöauto/koko aika projekti)
2006 sebring 2.7 signature edition (käyttöauto/koko aika projekti)

rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 287
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#5

Viesti Kirjoittaja rantpe » La Elo 24, 2019 11:12 am

Moi.Vara-osa kirjassa Page 2.7L-32 Engine Oiling 2.7L Engine Osa 35 5013472AA VALVE,Oil Cooler Control, Europe. Autokeskus kysyin ei saa enää tehtaalta. Eli oikea osa ym.

turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 342
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#6

Viesti Kirjoittaja turboapc » Ti Elo 27, 2019 6:30 am

Mikähän peijooni tuo on? Eihän tuota löydä googlekaan. Saatko kuvan kirjasta tai ruutukaappauksen etc
Tuohon osaanko paineet jää?
2006 Grand voyager 3.3 Limited AWD (Käyttöauto/koko aika projekti)
2006 sebring 2.7 signature edition (käyttöauto/koko aika projekti)

rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 287
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#7

Viesti Kirjoittaja rantpe » Ti Elo 27, 2019 9:57 am

Vastaa minun sähköpostiin .pekka.rantala€lisanet.fi niin laitan Autokeskuksen vastauksen. Ym. Pekka

rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 287
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#8

Viesti Kirjoittaja rantpe » Ti Syys 03, 2019 9:47 pm

1.Nosta ajoneuvo sopivalle nostimelle.
2. Irrota moottorin öljynpainekytkimen liitin kytkimestä.
3. Poista tiivistysnauha liittimen takana olevasta tyhjästä ontelosta.
4.Vedä liittimen lukitusrengas ulos liittimen etuosasta (kytkin), jotta pääset käsiksi liittimen lukituskielekkeisiin.
5.Asenna johtoliitin / tuuletusaukko, p / n 05017800AA poistetun tiivistysnauhan sijasta. Liu'uta lukitusrengas takaisin paikalleen.
6.Asenna liitin takaisin öljynpainekytkimeen.
7. Napauta lanka / tuuletusnauha seurataksesi johtosarjaa moottoritilan yläosaa kohti
Autokeskuksesta sain tänään noutaa korjaus sarjan /ulkomaa tilaus. On 2.7l tehtaan korjaus ohje. Vara-osa numero K05017811AA.

rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 287
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#9

Viesti Kirjoittaja rantpe » Ti Syys 10, 2019 11:54 pm

Olen nyt ajellut ja seuraillut öljynapineen merkkivaloa kuumana ja korjaus sarjan asennuksen jälkeen valo ei ole palanut kuumana .Eli toimii ja olen tyytyväinen . Kannatan hankkimaan jos öljy valon kanssa kuumana on ongelmia.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija