300M 2.7l EER kiristin?

300C, 300M..
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 272
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#1

Viesti Kirjoittaja rantpe » Su Helmi 03, 2019 5:47 pm

Hei.Onko teillä otsakkeen mukaisessa moottorissa jakoketjun kiristin pettänyt? Eli jättää ketjun korvin kuultavissa löysälle ja uudella kuntoon?

rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 272
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#2

Viesti Kirjoittaja rantpe » Pe Helmi 08, 2019 3:13 pm

Hei.Onko näin ettei kenelläkään ole ketjun kiristin "pettänyt"? Kertokaa miten teillä meni ja miten kuntoon ym.

rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 272
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#3

Viesti Kirjoittaja rantpe » Ti Helmi 12, 2019 7:52 pm

Uusi kiristin tuli Fedexille ja kävin tullissa maksamassa ALV:t ja sen jälkeen hakemaan osia ym. Asennus ja käyntiin 15min tyhjäkäyntiä ja moottorin lämmettyä lisäilin kierroksia ja kiristin teki lopputyön ja äänet hävisi eli nyt taas käy hiljaa ja kauniisti , onnea oli mukana ettei ketju hypännyt YLi ja rikkonut paikkoja. AutoRock hyvä paikka ja taas kerran Suomen hintoihin todella edullinen paikka ,suosittelen. Olen monesti tilannut ja aina tyytyväinen. Ja samalla tilasin bensatankin kannatus pannat ajattelin polttomaalauttaa ja sen jälkeen vaihtaa ihan kaikenvaralta(kerran tankki pudonnut joskus kymmeniä vuosia sitten tielle) ei enää samaa virhettä.

turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 307
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#4

Viesti Kirjoittaja turboapc » Ke Heinä 24, 2019 10:26 am

Juuri sain valmiiksi 2.7 sebringin mihin vaihdoin kaikki ketjut ym. Oli kiristin mennyt rikki ja jakokin oli jo pielessä mutta ei ollut vielä särkenyt paikkoja. Mutta vika oli siis sama kuin sinulla...
2006 Grand voyager 3.3 Limited (Käyttöauto/koko aika projekti)
2006 sebring 2.7 signature edition (käyttöauto/koko aika projekti)

Coco
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 49
Liittynyt: La Helmi 18, 2017 9:55 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2004
Iskutilavuus: 2,7 V6

#5

Viesti Kirjoittaja Coco » To Heinä 25, 2019 9:04 pm

Oliko kova homma tuo ketjujen vaihto? Vaihdoitko vesipumpunkin?

turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 307
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#6

Viesti Kirjoittaja turboapc » To Heinä 25, 2019 11:36 pm

Ei paha rasti. Tosin toinen auto oli käytössä...
Oiskohan mennyt pari kokonaista työpäivää.

Ostin setin missä oli kaikki ketjut ja kiristimet sekä vesipumppu ja tämän tiiviste sekä jakopään kotelon tiiviste sekä kampiakselin etustefa plus laahaimet ja ketjupyörät
Eli kaikki mitä tarvitaan poislukien venttiilikoppien tiivisteet ja ylimmäisen ok musarkan tiiviste.

Hintaa oli kokonaiset 150 euroa kotiin toimitettuna
2006 Grand voyager 3.3 Limited (Käyttöauto/koko aika projekti)
2006 sebring 2.7 signature edition (käyttöauto/koko aika projekti)

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija