Moron.
Sellainen vika että antaa vetäistä vaihteen päälle vaikka ei paina jarrua.
Keppi lukittuu kyllä parkille kun avaimen kääntää OFF-asentoon eikä virtalukko anna avaimia ulos muutakuin parkilla.
Vaijerikäyttöinen ristilukitus siis tuntuu pelaavan. Mutta pitäis vissiin solenoidi olla erikseen jossain joka vapauttaa kahvan vasta kun jarrua painaa?
Eräs huoltomanuaali (tosin uudempaan mallivuoteen, tämä '99) väitti että virtalukon juuresta löytyisi solenoidi, mutta ei löydy, eikä näy ylimääräistä liitintäkään.
Onko kokemusta/tietoo?
300M vaihdesalpa ei toimi
#2
Moi.Minun 300M Chrysleriin sain tehtyä Autokeskus / Konala Vaihdevivustoon liittyvän tehas kampanjan veloituksetta. Laitoin ensin valmistenumerolla maahantuojalle kyselyn ja meni "pitkä" aika ja vastaus .Mene valtuutettuun huoltoon niin kamapanja tehdään pois oli myös kuljettajan istuimeen liittyvä kampanja myös tekemättä se meni siinä samalla . Kysele liittyykö tämä asia sinun autton ? terv:pekka
-
- Jäsen
- Viestit: 30
- Liittynyt: To Kesä 16, 2016 1:09 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: 300M
- Vuosimalli: 1999
- Iskutilavuus: 3.5
#3
Onkohan olemassa itsepalvelua mistä näkisi omaa ajoneuvoa mahollisesti koskevat "kampanjat".
Tilanne alkaa olla käsillä, koska pitäs käyttää katsastusinssin naurettavana, uskoisin että vaihdesalvan toimimattomuus on hylsyvika. Korjatkaa toki jos on parempaa tietoa.
Istuimeen liittyen, en ole googlettanut kun oletin olevan yksittäistapaus mutta omassa autossa ei toiminut selkänojan säätö, moottori surisi mutta mitään ei tapahtunut säätöä käyttäessä. Toiselta puolen oli vaijeri karannut moottorilta, ja säätöruuvi ei täten toiminut. Toimiva puoli oli sitten rikkonut tappina toimivan pultin ja pyöri irtaallaan penkin alla kun tutkin..
Tilanne alkaa olla käsillä, koska pitäs käyttää katsastusinssin naurettavana, uskoisin että vaihdesalvan toimimattomuus on hylsyvika. Korjatkaa toki jos on parempaa tietoa.
Istuimeen liittyen, en ole googlettanut kun oletin olevan yksittäistapaus mutta omassa autossa ei toiminut selkänojan säätö, moottori surisi mutta mitään ei tapahtunut säätöä käyttäessä. Toiselta puolen oli vaijeri karannut moottorilta, ja säätöruuvi ei täten toiminut. Toimiva puoli oli sitten rikkonut tappina toimivan pultin ja pyöri irtaallaan penkin alla kun tutkin..
Ainakin yritin..
-
- Tietäjä
- Viestit: 62
- Liittynyt: To Tammi 22, 2015 9:56 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: 300M
- Vuosimalli: 1999
- Iskutilavuus: 2.7 V6
#4
Moro,
jos aihe vielä ajankohtainen, niin tästä linkistä pääsee kattomaan VIN-numerolla (jonka voit katsoa vaikka Bilteman sivulta rekisterinumerolla) takaisinkutsut yms. https://www.mopar.com/en-us/my-vehicle/ ... earch.html
Tässä topic aiheesta:
viewtopic.php?f=19&p=4796#p4796
Itse myin juuri kolmesataseni mutta piti tulla vielä tänne foorumille poukoilemaan
jos aihe vielä ajankohtainen, niin tästä linkistä pääsee kattomaan VIN-numerolla (jonka voit katsoa vaikka Bilteman sivulta rekisterinumerolla) takaisinkutsut yms. https://www.mopar.com/en-us/my-vehicle/ ... earch.html
Tässä topic aiheesta:
viewtopic.php?f=19&p=4796#p4796
Itse myin juuri kolmesataseni mutta piti tulla vielä tänne foorumille poukoilemaan
ex. 1999 300M 2.7 V6
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa