300 M

300C, 300M..
raimoj2
Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Marras 08, 2016 6:08 pm

#1

Viesti Kirjoittaja raimoj2 »

Hei,
Olen muutama vuosi sitten omistanut Lincoln Mark VII. Sen jälkeen olen "sortunut" Volvoihin. Viimeisin 960. Nyt olen siitä luopunut ja jenkit kiinnostaa uudestaan, Vävyni, jenkkeihin todella hurahtanut, on painostellut palaamaan Jenkkiin. Hän on reissuiltaan tuonut muun muassa Trans Am ja viimeksi toi Challenserin yms.
Tuo 300 M tuntuisi mielenkiintoiselta, hyvin varusteltu jne. Olen Jenkkisivuilta huomannut että moottoria moititaan aika paljon varsinkin 2,7;kaa. Pohjalle kertyy "mudia" herkästi ? 3,5 ilmeisesti parempi. En tunne 300 M oikestaan ollenkaan,
Olisiko mahdollista saada teiltä rehellistä arviota ja varsinkin mihin pitäisi kiinnittää huomiota hankkiessa. Onko esim öljynvaihtoon kiinnitettävä huomiota, vaihtoväli, öljyn merkkiin jne. Mitkä osat kuuluu normaaliin huoltoon, alustan puslat, koirarnluut, jarrupalat jne. Rengasmelu kuulemma ongelma ? Onko ruostesuojattu hyvin ? Olen siis hankkimassa harrasteautoa.

Terveisin Raimo Jalander Oulu
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#2

Viesti Kirjoittaja rantpe »

Hei.Minulla on 300M 1999 2.7l. Olen todella tyytyväinen autoon, moottoriin olen vaihtanut jakoketjun 2 vuotta sitten ym siihen kuuluvat osat. Öljyt olen vaihtanut 2 kertaa vuodessa API SN luokan . Jarrnesteet vaihtanut kerran ja ensi vuonna taas vaihteisto öljyt vaihtanut kerran ja ensi vuonna taas. Jarruja vaihtanut (kulutus osia) niveliä en yhtään taka iskunvaimentimet pakoputken keski ja taka osan vaihtnut siksi että taakse kahdella ulostulolla. Muu huolto ehkä vähän liiankin usein mutta auto on toiminut erittäin hyvin ja 2.7l ei mitään ongelmia. Yllättävän hiljainen todella mukava ajaa esim.moottori tiellä menee kuin "juna". Osia jos tarvitsee niin Amerikasta Rock-autosta . Suosittelen.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija