GV 2.8crd -05 automaatti ongelmaa

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#11

Viesti Kirjoittaja masiina »

turboapc kirjoitti: La Helmi 10, 2018 7:42 pm
masiina kirjoitti: To Tammi 18, 2018 12:55 pm sen verran täytyy sanoa että laatikon käyttö vaikuttaa todella paljon.itsellä 3.3 ja ajelen aina 3 vaihteella maantienopeuksilla.kun vauhtia on 100+laitan matkavaihteen päälle.jos auto täys porukkaa tai vetelee jotain niin vaihtaa kokoajan 4-3 väliä ja se ei tee laatikolle hyvää.mulla nyt 350 000 mittarissa,ei laatikko ongelmia.ja tietty säännölliset öljynvaihdot.saattaa turbiini olla kaput ja kilkkeet lähteny liikkeelle?

Onkohan sulla kone/voimansiirto kunnossa jos noin tekee?
tuo oli karrikoidusti ilmaistu.onhan tuo 3.3 kummiskin massaan nähden suht laiska kone.jos siis vakkari päällä auto täys porukkaa ajelee loivaan ylämäkeen niin vaihtaa pienempää.myös kiemurainen 80 km/h mäkinen "metsätie" on sellaista että runkkaa kolmosta ja nelosta.
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#12

Viesti Kirjoittaja turboapc »

Jep. juurikin näin :)

Kyllähän tuo aika herkästi nakkaa kolmosta silmään.
Onkohan kukaan tutkinut että miten saisi ohjelmoitua siten että tuo nelonen pysyisi pitempään päällä..?
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#13

Viesti Kirjoittaja masiina »

turboapc kirjoitti: Su Helmi 11, 2018 8:16 am Jep. juurikin näin :)

Kyllähän tuo aika herkästi nakkaa kolmosta silmään.
Onkohan kukaan tutkinut että miten saisi ohjelmoitua siten että tuo nelonen pysyisi pitempään päällä..?
tiedä sitten rasittaisko/kuumentaisi laatikkoa jos liian kova kuormitus tulee ylivaihteelle?vähän sama kuin manuaalilla ajelisi väkisin 5 vaihteella kaikki mäet yms.
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#14

Viesti Kirjoittaja turboapc »

mielestäni tuossa olisi kyllä vielä varaa pitää pitempään nelosta silmässä ja turbiinia lukossa. Aukaisisi vaikka mieluummin tuon lukon aiemmin mutta nyt tuntuu monesti että nakkaa suoraan herkästi kolmoselle
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija