Jäähdytin neste haiskahtaa kabiinissa.

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 399
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

Jäähdytin neste haiskahtaa kabiinissa.

Viesti Kirjoittaja masiina » Su Huhti 08, 2018 8:40 pm

Viimeaikoina huomannut kun lämmöt päällä että haiskahtaa suht voimakkaasti jäähärineste. Kenno vuotaa? Onkos näissä joku tietty kohta minne yleensä tiputtaa jos tiputtaa? Millanen homma vaihtaa 02 versioon? Paisariin joutuu sillointällöin lisäilemään nestettä.

Subbe99
Jäsen
Jäsen
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 9:47 am
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

Re: Jäähdytin neste haiskahtaa kabiinissa.

Viesti Kirjoittaja Subbe99 » La Huhti 28, 2018 11:04 am

Kattelet sieltä kuskin jalkatilasta (tarkista matto). Kenno jää keskikonsolin taakse ja liitännät on kuskin puolella.
Järjestelmä tyhjäksi nesteistä. Kennon putkista klipsit irti, sen jälkeen tukirauta joka pitelee kennoa paikoillaan.
Irroita jarrupoljin (akselissa lukkoklipsi), jos se ei mene pohjaan.(jarrupolkimen kytkin lähtee irti kääntämällä vastapäivään 1/4 kierrosta) Rattiakselia ei tarvitse irroittaa. Rättejä kannattaa olla kasa alla, jottei kabiini haise kuukausikaupalla jäähdytysnesteelle.

masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 399
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

Re: Jäähdytin neste haiskahtaa kabiinissa. " Ratkottu "

Viesti Kirjoittaja masiina » Ke Heinä 25, 2018 12:33 pm

Nyt mentiin perse edellä puuhun koska laiskuus kostautuu :lol: Ennen lämppärin kennon tilaamista kurkkasin kopan alle mikä on kennon edessä ja näin siinä jäähäri nestettä. Uusi kenno tuli jenkeistä, mutta vuoto olikin sitten O-renkaissa, vanha kenno on täysin ehjä. :mrgreen: Toki olisin sen heti huomannut jos olisin irroittanut kopan kokonaan, käynnistänyt auton ja laittanut lämppärin täysille :lol: No, ei onneksi ollut kallis tuo uusi kenno ja eipä tarvitse sitä enää ainakaan murehtia. Itse vaihto on tosi helppo. Ohjaustankoakaan ei tarvitse irroittaa, eikä mitään muoveja. Ainoastaan kennon edessä oleva kotelo, ohjaustangon suoja kumin nostin vaan niin ylös pois tieltä kuin sain. Jarrupolkimen sokka irti ja poljin pysyy lattiassa pois tieltä. Mitään ratinalus/keskikonsoli muoveja ei tarvi irroittaa.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija