Ohjaus

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
Ripa
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 40
Liittynyt: Su Heinä 03, 2016 5:54 pm

#1

Viesti Kirjoittaja Ripa »

Nyt ei ymmärrä -02 tc ja ohjaus täristää kun kääntää oikealle, vasemmalle tätä ei tapahdu. Olisko jotain rikki? mitä? Tehostin, pyöränkulmat, kellään ideaa??
Ripa
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 40
Liittynyt: Su Heinä 03, 2016 5:54 pm

#2

Viesti Kirjoittaja Ripa »

Nivelet pitäis olla ok, juuri leimattu auto. Toisin ravistuksen jälkeen joku alkoi kolahdella etupäässä., mitä lie katsuri rikko. Tehostinöljyn vaihdosta ei mitään tietoa ja näyttä kyllää aika huonolta värin perusteella
jukra
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 11:12 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2001
Iskutilavuus: 3.3V6
Varustetaso: SE

#3

Viesti Kirjoittaja jukra »

Toisaalta: juuri katsastettu. Siinäpä se syy onkin. Katsastuksessa etupään ollessa ylösnostettuna on inssi niveliä tutkiessa käännellyt pyöriä suoraan renkaista vääntäen. Sen jälkeen ohjaus saattaa täristää jonkin aikaa rattia käännettäessä. Ilmiö menee ohi itsestään autoa ajamalla. Pitäs hellittää viimeistään parinsadan kilometrin ajolla.

Ilmeisesti tuo pyöristä kääntäminen aiheuttaa ilmakuplia järjestelmään, jotka aiheuttaa täristämisen ja ne poistuvat ajamalla. Jos ei täristys lopu ajamalla, niin sitten voi alkaa etsiä vikaa. Ihan heti en olisi huolissani.

Tietysti tuo kolina on toinen juttu. Onko koiranluut ehjät? Mulla irtos kerran koiranluun alapää, kun ajoin pyörät käännettynä suurehkoon kuoppaan.
Gmies
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 195
Liittynyt: Su Loka 26, 2014 8:06 pm

#4

Viesti Kirjoittaja Gmies »

jukra kirjoitti: Pe Touko 11, 2018 11:00 pm ....

Ilmeisesti tuo pyöristä kääntäminen aiheuttaa ilmakuplia järjestelmään, jotka aiheuttaa täristämisen ja ne poistuvat ajamalla. Jos ei täristys lopu ajamalla, niin sitten voi alkaa etsiä vikaa. Ihan heti en olisi huolissani. ....
Tuo likaantunut, tukkeutunut siivilä useimmiten juurikin aiheuttaa tuon ongelman, kuten Silversebring jo vihjaisi.
masiina
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 8:00 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand voyager
Vuosimalli: 2002
Iskutilavuus: 3.3 v6

#5

Viesti Kirjoittaja masiina »

Mulla kävi katsastuksessa viimeksi niin, että pyysin katsuria erikseen tutkimaan ja ravistelemaan että mikä eupäässä kolisee. Mitään vikaa ei löytynyt ja läpi meni. Kotiin kun pääsin ja tunkkasin keulaa ilmaan, huomasin että iskarin ylälautasen reikä oli kulunut soikeaksi aiheuttaen kolinan. Ihan läpi asti ei iskari tullut, mutta ihmettelen ettei katsuri huomannut :?: :?:
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#6

Viesti Kirjoittaja turboapc »

Asiasta löytyy tehtaan tiedote.. kaivan sen esille kun ehdin..piti muokata tehostajan letkuja. Oma auto tekee samaa mutta en ole saanut aikaiseksi tehdä tiedotteen mukaista korjausta..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 5 vierailijaa