Sivu 2/2

#11

Lähetetty: La Marras 17, 2018 8:53 pm
Kirjoittaja joksa
Miltäs öljykorkki näyttää kun kurkkaa? Pajalla osannevat katsoa onko jäähynesteessä kuinka paljon pakokaasuja semmosella analysaattorilla. Kyllähän tuo vähän pahalta näyttää vaan eipä siitä avamaatta näe mitä pitää vaihtaa jos kuntoon laittaa.

#12

Lähetetty: La Marras 17, 2018 9:49 pm
Kirjoittaja Toye
Öljykorkissa ei näy viitteitä vedestä, ei ole mitään ruskeita yms kertymiä. Täysin puhdas, hieman mustaa öljyä pinnassa... Öljytkin koneessa normaalin väriset.

Kieltämättä kyllä kannentiivisteeltä vaikuttaa, kuplaa tulee nimittäin aika haipakkaa, tuskin tuota painetta/ilmaa muualtakaan tulee kuin kannentiivisteen välistä.

Kun ottaa auton arvon huomioon niin ei hirveää rahallista satsausta tuohon enää viitsi tehdä.

#13

Lähetetty: Su Marras 18, 2018 8:59 am
Kirjoittaja Gmies
Ostat kallimman auton ja teetät siihen sen tiivisteremontin? :shock:
En ole tiivisteen vaihtoa korjaamolla teettänyt, mutta kai se saman maksaa auton arvosta riippumatta, siis ei kalliimpaan autoon vaihto ole sen halvempi kuin halvempaankaan kulkimeen? ;)

#14

Lähetetty: Su Marras 18, 2018 11:45 am
Kirjoittaja Toye
Asianhan voi ajetella monella tapaa ;) Mutta ottaen huomioon että autolla ajettu sen 330tkm ja remonttikohteita löytyy jo riittävästi eikä korikaan ole missään priima kunnossa niin tietyssä vaiheessa taitaa olla fiksumpi luovuttaa yksilön suhteen.

#15

Lähetetty: Su Marras 18, 2018 12:30 pm
Kirjoittaja Gmies
OK. Pääosa autoista päätyy paaliin, ei kannata tekohengittää, jos kunto muutenkin on ehtoopuolella.
Noita kansivikoja ilmaantuu aina silloin tällöin, että pitäiskö niitä kannenpultteja joskus kiristää, tosin ei ihan pikkuhomma sekään. :?:

#16

Lähetetty: Su Marras 18, 2018 5:48 pm
Kirjoittaja samil696
onko auto missä päin jos vois osia ostaa tai vaikka koko auton varaosiks

#17

Lähetetty: Ke Marras 28, 2018 7:47 pm
Kirjoittaja Toye
Löytyy varsinais-suomesta Salon seudulta, auto ajossa vielä toistaiseksi mutta uuden löytyessä myyn mielellään kokonaisena tai sitten pidän itsellä varaosina koska uusi todennäkoisesti on myös Voyageri. Voin vaikka ilmoitella jos ja kun lähtee myyntiin.

#18

Lähetetty: La Joulu 01, 2018 10:15 pm
Kirjoittaja Toye
No nyt se sitten jätti tielle, kesken kiihdytyksen kone sammui eikä käynnisty. Startti kyllä pyörittää konetta iloisesti mutta ei edes lupaa. Tämä tuskin on kiinni tuosta rikkinäisestä kansipahvista?

Olisi kiva saada tuo vielä ajoon muutamaksi päiväksi, joten veikkauksia mistä saattaisi johtua tai mistä alkaa vikaa etsiä? Vikakoodeja auto ei anna. Autolla myös ajettu 50:50 sekoituksella bensa:re85, jos sillä vaikutusta asiaan.

#19

Lähetetty: Su Joulu 02, 2018 9:02 pm
Kirjoittaja samil696
kipinä
polttoaineen saanti
puristukset