Oikoluku tiivisti muotoon "rallipaineen ongelma", eli ei voi kiihdyttää rallityyliin.
GV -06 2.8 diesel sammui ajosta?
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 248
- Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2008
- Iskutilavuus: 2.8 I4
- Varustetaso: Limited
#12
Onkohan mulla vikaa suuttimissa vaiko korkeapainepumpussa vaiko molemmissa, vai mistä johtuu kun tuo -08 2.8 diesel on pikkuhiljaa alkanut tuntumaan nuhaiselta. Jossain 1500 tietämillä käynti on tosi tukkoisen oloista ja jollain lailla rohisevaa, ilmastoinnin kompuran päällemenonkin huomaa nykyään ajossa. Ei ollu mielestäni tommonen kun ostin, kävi pehmeästi. Siitä on nyt pari vuotta ja 30tkm. Mittarissa nyt 274 000 että jokohan piru alkaa nostaa kulumisen muodossa päätään.. takalaakerit oon vaihtanut, samoin kaikki jarrusatulat. Vaihdelaatikkokin porsi aiemmin.
Suuttimet käyn testauttamassa kunhan saan euroja, mutta olisko mitään kokeilla vaihtaa se railipainesäädin? Sitä toisessa päässä olevaa anturia ei ilmeisesti niin vain vaihdeta, on osia edessä. Voi olla että saakin mutta kun sen kerran avaa niin sitten se kai on vaihdettava? Ja käykö tarvikemerkit, boschin on huomattavasti kalliimpia? Alkaako käynti muuttumaan Common Railissa kun korkeapainepumppu on loppumassa? Polttoaineena on joko shellin tai nesteen diesel. Muutamia kertoja säikytellyt kauppojen pihassa haluamatta käynnistyä, starttaa kyllä, yleensä tämä tapahtuu tilipäivinä Tokmannin pihassa
Öljyt vaihdoin 5w-30 Mobiliin kolme kuukautta sitten + suod. Polttoainesuodatin samaan aikaan, ensin sellaiseen motonetin malliin mikä vuosi tiivisteen välistä polttoaineet tielle, sen jälkeen oikean boschin (oliskohan voinut vaikuttaa parin tankkauksen välillä siihen kp-pumppuun..? Tässä mallissa tankin sisällä pumppu) Nokkaremmi + vesipumppu vaihdettu merkkiliikkeessä kuukausi takaperin.
Tuntuu että tuo mun oman kulkineen kehitys menee vain alaspäin sitä mukaan kun käyn merkkiliikkeessä..
Suuttimet käyn testauttamassa kunhan saan euroja, mutta olisko mitään kokeilla vaihtaa se railipainesäädin? Sitä toisessa päässä olevaa anturia ei ilmeisesti niin vain vaihdeta, on osia edessä. Voi olla että saakin mutta kun sen kerran avaa niin sitten se kai on vaihdettava? Ja käykö tarvikemerkit, boschin on huomattavasti kalliimpia? Alkaako käynti muuttumaan Common Railissa kun korkeapainepumppu on loppumassa? Polttoaineena on joko shellin tai nesteen diesel. Muutamia kertoja säikytellyt kauppojen pihassa haluamatta käynnistyä, starttaa kyllä, yleensä tämä tapahtuu tilipäivinä Tokmannin pihassa
Öljyt vaihdoin 5w-30 Mobiliin kolme kuukautta sitten + suod. Polttoainesuodatin samaan aikaan, ensin sellaiseen motonetin malliin mikä vuosi tiivisteen välistä polttoaineet tielle, sen jälkeen oikean boschin (oliskohan voinut vaikuttaa parin tankkauksen välillä siihen kp-pumppuun..? Tässä mallissa tankin sisällä pumppu) Nokkaremmi + vesipumppu vaihdettu merkkiliikkeessä kuukausi takaperin.
Tuntuu että tuo mun oman kulkineen kehitys menee vain alaspäin sitä mukaan kun käyn merkkiliikkeessä..
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa