Oikea latausjännite?

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
I.A.T
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 371
Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2006
Iskutilavuus: 2.8 CRD

#11

Viesti Kirjoittaja I.A.T »

En olisi ihan vielä huolissani. Toki luulisi hieman putoavan tuosta kun ilmat lämpenee.
Kyllä nämä crd:t sitten pitää akun suhteen jatkuvassa jännityksessä... :roll:
I.A.T
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 371
Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 7:29 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2006
Iskutilavuus: 2.8 CRD

#12

Viesti Kirjoittaja I.A.T »

Mä olen saanut tungettua 222 mm korkean akun vakiopaikalle, juuri ja juuri saa sen +kaapelin vielä paikalleen näissä joissa se kaapeli on takana. Jos tuo napaisuus olisi toisten päin niin akkuvalikoima kasvaisi heti huomattavasti. Mutta kun ei ole.... Jossain mun kuvistani näkyykin Sznajder-SilverPremium 75Ah/750A akku P261xL173xK222 testattavana. Tuohan liikkuu aivan alarajoilla kylmäkäynnistysvirran osalta.
Mopadi
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 248
Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2008
Iskutilavuus: 2.8 I4
Varustetaso: Limited

#13

Viesti Kirjoittaja Mopadi »

Töistä lähtiessä näytti 14.5V. Täytyy seurata nyt mitä tekee, ehkä se ettei ole lämmityksessä vaikuttaa :?
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
miccomus
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 191
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
Malli: Grand Voyager V
Vuosimalli: 2008

#14

Viesti Kirjoittaja miccomus »

Kyllä se oikeilla haminoilla liikkuu. Kylmänä lataa aina enemmän.
Jos on tarve niin mulla on Suomen ainoa varaosalaturi heti hyllyssä 😉
Sekä muutakin kriittistä osaa tuohon vitoskoppaiseen. Eli kysykää jos on paniikki.
Mopadi
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 248
Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2008
Iskutilavuus: 2.8 I4
Varustetaso: Limited

#15

Viesti Kirjoittaja Mopadi »

Aamuisin pikkupakkasilla näyttää sen 14.8 - 14.9V. Töistä lähtiessä +5 astetta on jännite 14.5. Johtuukohan se jotenkin tuosta Optiman akusta, jos se järkeilee sen mukaan sitte.. noo kai se sitte :D
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija