Vaihdoin motonetin satasen tarvikekatin vanhempaan 2.4L koneeseen, ja nyt ohitustiellä 2gen dodge ramia pakoon kiirehtiessä alkoi myöhemmin erikoinen sihinä. Parkissa kuuluu selvää kolinaa katista. Nuolla tarvikemalleilla ei tee sitten mitään vai?.. kolinaa se vanhakin piti mutta sisälle katoin että oli vain irti, ei hajonnut. Käyköhän tuo niin kuumana ettei katit kestä. No onhan se toki "kisakone" , 5500rpm ottaa herkästi
Vai tilaanko suosista jenkeistä 200e katin ja putken. Rahti vain taitaa olla melkoinen
Katalysaattori hajosi taas, 2.4L -99
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 248
- Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2008
- Iskutilavuus: 2.8 I4
- Varustetaso: Limited
#1
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 248
- Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2008
- Iskutilavuus: 2.8 I4
- Varustetaso: Limited
#2
Korjataan sen verran että katti on ehjä. Oli vaan lambda-anturin reiän tulppa löysällä
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa