Grand Voyager/Town&Country ilmastoinnista?
-
- Jäsen
- Viestit: 22
- Liittynyt: La Kesä 13, 2015 1:20 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town&Country
- Vuosimalli: 1996
- Iskutilavuus: 3.8 v6
- Varustetaso: LXI
#1
Huomentapäivää..
Tuli hommattua uitto-vojakeri eli town&country ja eikös noi oo aikalailla yks yhteen grand voyagerin kanssa?
-96 ja 3,8l automaatti etuveto vekotin on tämä ja kaikenmoista pientä kivaa on laitettavana mutta ensimmäisenä ihmetystä aiheuttaa ilmastointi.
Eli eli..järjestelmässä pysyy liemet sisällä kun sitä tossa testailtiin korjaamolla mutta kompura ei mee päälle..napissa palaa valo kyllä mutta nopeella testikynällä tökkimisellä liittimelle ei nähtävästi tuu virtaa..siis jos se liitin siinä piuhasarjassa kompuran lähellä on edes oikee..sulake oli ehjä..
Kysymys kuuluukin että onko noissa joku kikka3 joka katkoo virtaa vai onko mulla jostain kenties piuha poikki?
Toivottavasti sais jotain selvyyttä mahd pian koska nahkapenkit on aika kylmät istua kesähelteillä eikä reilu 2kk ikänen jätkäkään oikein viihdy kyydissä kun lämpötila tuppaa nouseen aika reilusti...
Tuli hommattua uitto-vojakeri eli town&country ja eikös noi oo aikalailla yks yhteen grand voyagerin kanssa?
-96 ja 3,8l automaatti etuveto vekotin on tämä ja kaikenmoista pientä kivaa on laitettavana mutta ensimmäisenä ihmetystä aiheuttaa ilmastointi.
Eli eli..järjestelmässä pysyy liemet sisällä kun sitä tossa testailtiin korjaamolla mutta kompura ei mee päälle..napissa palaa valo kyllä mutta nopeella testikynällä tökkimisellä liittimelle ei nähtävästi tuu virtaa..siis jos se liitin siinä piuhasarjassa kompuran lähellä on edes oikee..sulake oli ehjä..
Kysymys kuuluukin että onko noissa joku kikka3 joka katkoo virtaa vai onko mulla jostain kenties piuha poikki?
Toivottavasti sais jotain selvyyttä mahd pian koska nahkapenkit on aika kylmät istua kesähelteillä eikä reilu 2kk ikänen jätkäkään oikein viihdy kyydissä kun lämpötila tuppaa nouseen aika reilusti...
Eihän se tartu jos heti pesee saippualla?
-
- Jäsen
- Viestit: 22
- Liittynyt: La Kesä 13, 2015 1:20 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town&Country
- Vuosimalli: 1996
- Iskutilavuus: 3.8 v6
- Varustetaso: LXI
#3
Empäs oo muuten varma..räplättiin releitä kyllä samalla reissulla ku startti vittuili..se tokeni kyllä ku vaihto ehjän tilalle eikös siinä sulake/releboksin kannessa oo merkinnät mikä niistä releistä on ilmastoinnille?
Eihän se tartu jos heti pesee saippualla?
#9
Sama vika oli myös täällä manuaali ilmastoinnin kanssa. Jos kytkinlevyn väli on liian suuri niin magneetti ei jaksa vetää kytkinlevyä kiinni. Irroita kompuran kytkinlevy ja poista prikka akselin päästä tai levyn sisältä. Tämä auttoi mulla.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 248
- Liittynyt: Ma Maalis 23, 2015 10:22 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2008
- Iskutilavuus: 2.8 I4
- Varustetaso: Limited
#10
Ei nyt varsinaista vikaa vielä mutta huomasin vojakkerin ilmastoinnin magneettikytkimestä tulevan jotain nestettä vaiko öljyä. Sellasen vanan jättää alamuoviin kun laittaa päälle jos ei oo hetkeen käytetty, hetken naksuttelun jälkeen ei tunnu näkyvän mitään. Ja kylmääkin tulee.
Aineet on vaihdettu autokäyttöön tarkoitetulla automaattisella laitteella kolme vuotta sitten öljyjen kera eli vaihtaa jo saa. Mietin vain että vuotaako kompura iteksiin vai onko ominaisuus? Vai mistä se öljy tulee kun en tietääkseni ole moottoriöljyäkään kaatanut sinneppäin eikä muualla märkää näkynyt..
Aineet on vaihdettu autokäyttöön tarkoitetulla automaattisella laitteella kolme vuotta sitten öljyjen kera eli vaihtaa jo saa. Mietin vain että vuotaako kompura iteksiin vai onko ominaisuus? Vai mistä se öljy tulee kun en tietääkseni ole moottoriöljyäkään kaatanut sinneppäin eikä muualla märkää näkynyt..
- Chrysler Grand Voyager 2008 2.8 CRD ajossa, suuttimet vaihdettu, toimii
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auto
- Chrysler Neon II 2.0 vara-auton vara-auto
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa