mystinen tärinä!
#23
Missäs päin majailet? sais ite kokeiltua ja mitä omasta katoin ni ei ainakaan vaikuttais kovin mahdottamalta hommalta. heiluuko vetari paljonkin kun ottaa kiinni sisemmästä nivelestä?
http://autogear.fi/vaihteistokauppa/a604.pdf
g657 kyseinen laakeri
http://autogear.fi/vaihteistokauppa/a604.pdf
g657 kyseinen laakeri
#25
Ainakin nopeesti katsottuna rockauto sta löytyis jotain laakereita suoraan laatikkoon.
http://www.laakerinetti.com/ajoneuvolaa ... 4_180.html
Ja tuolta voisin uskoa että löytyy kuhan saa vanhasta mitat/ numerot
http://www.laakerinetti.com/ajoneuvolaa ... 4_180.html
Ja tuolta voisin uskoa että löytyy kuhan saa vanhasta mitat/ numerot
-
- Jäsen
- Viestit: 27
- Liittynyt: La Kesä 11, 2016 10:11 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Voyager
- Vuosimalli: 2007
- Iskutilavuus: 2.8
- Varustetaso: SE, Signature Editio
#26
Itellä on -07 diesel voja. Tämä tärisee 4 vaihteella 1500-1750 rpm jos koittaa kiihdyttää ilman että turbiinin lukko aukeaa, kierroslukumittarista tuot ei huomaa ja muilla vaihteilla toimii moitteettomasti. Kun kierrokset nousee yli 1750 rpm tärinä on poissa ja laatikko pelaa niin kuin pitääkin. Onko kenelläkään vastaavaa vikaa tai ideaa mistä voisi johtua?
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2014 6:31 pm
- Merkki: wolkkari
- Malli: golf
- Vuosimalli: 2013
- Iskutilavuus: 2.0
#27
Onko nopeus noin 70-80 välillä kun auto tärisee?Jape-79 kirjoitti:Itellä on -07 diesel voja. Tämä tärisee 4 vaihteella 1500-1750 rpm jos koittaa kiihdyttää ilman että turbiinin lukko aukeaa, kierroslukumittarista tuot ei huomaa ja muilla vaihteilla toimii moitteettomasti. Kun kierrokset nousee yli 1750 rpm tärinä on poissa ja laatikko pelaa niin kuin pitääkin. Onko kenelläkään vastaavaa vikaa tai ideaa mistä voisi johtua?
wag golf
ex. Chrysler Voyager 2007 2.8CRD 220tkm
ex. Dodge Journey 2010 2,0CRD DCT 86tkm
ex. Chrysler Voyager 2002 2,5CRD 438tkm
ex. Chrysler Voyager 2007 2.8CRD 220tkm
ex. Dodge Journey 2010 2,0CRD DCT 86tkm
ex. Chrysler Voyager 2002 2,5CRD 438tkm
-
- Jäsen
- Viestit: 27
- Liittynyt: La Kesä 11, 2016 10:11 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Voyager
- Vuosimalli: 2007
- Iskutilavuus: 2.8
- Varustetaso: SE, Signature Editio
#28
Juurikin tuolla välillä värisee mutta ainoastaan kun turbiinin lukkoon päällä, värinä katoaa heti kun polkaisee kaasua sen verran että veto on turbiinin varassa.mahil kirjoitti:Onko nopeus noin 70-80 välillä kun auto tärisee?Jape-79 kirjoitti:Itellä on -07 diesel voja. Tämä tärisee 4 vaihteella 1500-1750 rpm jos koittaa kiihdyttää ilman että turbiinin lukko aukeaa, kierroslukumittarista tuot ei huomaa ja muilla vaihteilla toimii moitteettomasti. Kun kierrokset nousee yli 1750 rpm tärinä on poissa ja laatikko pelaa niin kuin pitääkin. Onko kenelläkään vastaavaa vikaa tai ideaa mistä voisi johtua?
-
- Jäsen
- Viestit: 11
- Liittynyt: Pe Touko 15, 2015 5:20 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2005
- Iskutilavuus: 2.8
- Varustetaso: Limited
#29
Ettei olisi turbiini menossa hajalle.. Onkohan tuossa sama loota, kuin edellisessä mallissa? Siinä tiedossa tyyppivika:
"
Kyseisen vaihteiston tyyppivika on diesel moottorisissa autoissa turbiinilukon hajoaminen.
Dieselmoottori verrattuna bensiiniversioon käy huomattavasti karkeammin ( 4syl. Diesel = 180ast sytytysväli 6syl bensa = 120ast sytytysväli, dieselissä myös huomattavasti suurempi puristuspaine),sekä vääntömomentti tulee matalammilla kierroksilla.
Turbiinista hajoaa turbiinilukon mäntä kiertosuuntaisten iskujen johdosta.
Uudessa turbiinissa kyseinen mäntä on "päivitettyä" mallia.
"
"
Kyseisen vaihteiston tyyppivika on diesel moottorisissa autoissa turbiinilukon hajoaminen.
Dieselmoottori verrattuna bensiiniversioon käy huomattavasti karkeammin ( 4syl. Diesel = 180ast sytytysväli 6syl bensa = 120ast sytytysväli, dieselissä myös huomattavasti suurempi puristuspaine),sekä vääntömomentti tulee matalammilla kierroksilla.
Turbiinista hajoaa turbiinilukon mäntä kiertosuuntaisten iskujen johdosta.
Uudessa turbiinissa kyseinen mäntä on "päivitettyä" mallia.
"
-
- Jäsen
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ke Tammi 11, 2017 1:22 pm
- Merkki: chrysler
- Malli: grand vo
- Vuosimalli: 1996
- Iskutilavuus: 3.3
- Varustetaso: le
#30
Moro
eli tämä tärisee koko ajan! ei ole enää väliä onko lämmin vai kylmä.En usko olisi jarrukaan kun ei vanteet ei kuumene.
tällä viikolla pitäs viedä leimalle jos se siellä jotain selkoo saisi asiaasta
eli tämä tärisee koko ajan! ei ole enää väliä onko lämmin vai kylmä.En usko olisi jarrukaan kun ei vanteet ei kuumene.
tällä viikolla pitäs viedä leimalle jos se siellä jotain selkoo saisi asiaasta
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 1 vierailija