mystinen tärinä!

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
jak900
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 194
Liittynyt: Pe Loka 30, 2015 5:59 pm

#21

Viesti Kirjoittaja jak900 »

Jumittava jarrusatula on itsellä kerran aiheuttanut melkoista ravistelua etupyörässä. Lämpeneekö jokin vanne ajaessa?
Jos ne renkaat on nyt vaihdettu toisiin ?
Tsormunen
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Tammi 11, 2017 1:22 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand vo
Vuosimalli: 1996
Iskutilavuus: 3.3
Varustetaso: le

#22

Viesti Kirjoittaja Tsormunen »

Tärinä tuntuu ratissa ja jalkapohjassa kun pitää lattialla!
Viäläkin se poski laakeri lämpenee!
onko kellään tietoa miten hankala se on vaihtaa?
hevy84
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 130
Liittynyt: Ke Helmi 08, 2017 1:14 pm

#23

Viesti Kirjoittaja hevy84 »

Missäs päin majailet? sais ite kokeiltua :idea: ja mitä omasta katoin ni ei ainakaan vaikuttais kovin mahdottamalta hommalta. heiluuko vetari paljonkin kun ottaa kiinni sisemmästä nivelestä?

http://autogear.fi/vaihteistokauppa/a604.pdf

g657 kyseinen laakeri :)
Tsormunen
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Tammi 11, 2017 1:22 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand vo
Vuosimalli: 1996
Iskutilavuus: 3.3
Varustetaso: le

#24

Viesti Kirjoittaja Tsormunen »

Kouvolassa olen!

MIstähän tommoisen laakerin löytäs?Ja tossa näytäs olevan jotain holkkeja
hevy84
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 130
Liittynyt: Ke Helmi 08, 2017 1:14 pm

#25

Viesti Kirjoittaja hevy84 »

Ainakin nopeesti katsottuna rockauto sta löytyis jotain laakereita suoraan laatikkoon.
http://www.laakerinetti.com/ajoneuvolaa ... 4_180.html
Ja tuolta voisin uskoa että löytyy kuhan saa vanhasta mitat/ numerot
Jape-79
Jäsen
Jäsen
Viestit: 27
Liittynyt: La Kesä 11, 2016 10:11 am
Merkki: Chrysler
Malli: Voyager
Vuosimalli: 2007
Iskutilavuus: 2.8
Varustetaso: SE, Signature Editio

#26

Viesti Kirjoittaja Jape-79 »

Itellä on -07 diesel voja. Tämä tärisee 4 vaihteella 1500-1750 rpm jos koittaa kiihdyttää ilman että turbiinin lukko aukeaa, kierroslukumittarista tuot ei huomaa ja muilla vaihteilla toimii moitteettomasti. Kun kierrokset nousee yli 1750 rpm tärinä on poissa ja laatikko pelaa niin kuin pitääkin. Onko kenelläkään vastaavaa vikaa tai ideaa mistä voisi johtua?
mahil
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Loka 21, 2014 6:31 pm
Merkki: wolkkari
Malli: golf
Vuosimalli: 2013
Iskutilavuus: 2.0

#27

Viesti Kirjoittaja mahil »

Jape-79 kirjoitti:Itellä on -07 diesel voja. Tämä tärisee 4 vaihteella 1500-1750 rpm jos koittaa kiihdyttää ilman että turbiinin lukko aukeaa, kierroslukumittarista tuot ei huomaa ja muilla vaihteilla toimii moitteettomasti. Kun kierrokset nousee yli 1750 rpm tärinä on poissa ja laatikko pelaa niin kuin pitääkin. Onko kenelläkään vastaavaa vikaa tai ideaa mistä voisi johtua?
Onko nopeus noin 70-80 välillä kun auto tärisee?
wag golf
ex. Chrysler Voyager 2007 2.8CRD 220tkm
ex. Dodge Journey 2010 2,0CRD DCT 86tkm
ex. Chrysler Voyager 2002 2,5CRD 438tkm
Jape-79
Jäsen
Jäsen
Viestit: 27
Liittynyt: La Kesä 11, 2016 10:11 am
Merkki: Chrysler
Malli: Voyager
Vuosimalli: 2007
Iskutilavuus: 2.8
Varustetaso: SE, Signature Editio

#28

Viesti Kirjoittaja Jape-79 »

mahil kirjoitti:
Jape-79 kirjoitti:Itellä on -07 diesel voja. Tämä tärisee 4 vaihteella 1500-1750 rpm jos koittaa kiihdyttää ilman että turbiinin lukko aukeaa, kierroslukumittarista tuot ei huomaa ja muilla vaihteilla toimii moitteettomasti. Kun kierrokset nousee yli 1750 rpm tärinä on poissa ja laatikko pelaa niin kuin pitääkin. Onko kenelläkään vastaavaa vikaa tai ideaa mistä voisi johtua?
Onko nopeus noin 70-80 välillä kun auto tärisee?
Juurikin tuolla välillä värisee mutta ainoastaan kun turbiinin lukkoon päällä, värinä katoaa heti kun polkaisee kaasua sen verran että veto on turbiinin varassa.
PekuE
Jäsen
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: Pe Touko 15, 2015 5:20 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2005
Iskutilavuus: 2.8
Varustetaso: Limited

#29

Viesti Kirjoittaja PekuE »

Ettei olisi turbiini menossa hajalle.. Onkohan tuossa sama loota, kuin edellisessä mallissa? Siinä tiedossa tyyppivika:
"
Kyseisen vaihteiston tyyppivika on diesel moottorisissa autoissa turbiinilukon hajoaminen.
Dieselmoottori verrattuna bensiiniversioon käy huomattavasti karkeammin ( 4syl. Diesel = 180ast sytytysväli 6syl bensa = 120ast sytytysväli, dieselissä myös huomattavasti suurempi puristuspaine),sekä vääntömomentti tulee matalammilla kierroksilla.
Turbiinista hajoaa turbiinilukon mäntä kiertosuuntaisten iskujen johdosta.

Uudessa turbiinissa kyseinen mäntä on "päivitettyä" mallia.
"
Tsormunen
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Tammi 11, 2017 1:22 pm
Merkki: chrysler
Malli: grand vo
Vuosimalli: 1996
Iskutilavuus: 3.3
Varustetaso: le

#30

Viesti Kirjoittaja Tsormunen »

Moro
eli tämä tärisee koko ajan! ei ole enää väliä onko lämmin vai kylmä.En usko olisi jarrukaan kun ei vanteet ei kuumene.
tällä viikolla pitäs viedä leimalle jos se siellä jotain selkoo saisi asiaasta
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 1 vierailija