Short term fuel trim

Autosähköön liittyvä yleinen keskustelu
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 348
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#1

Viesti Kirjoittaja rantpe » La Elo 15, 2020 8:52 pm

B1S2 antaa koodia otsikon lisäksi, tarkoittaako että oikean puolen tai vasemman puolen etummainen tai taaempi Lambda ei säädä kunnolla?

miccomus
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 165
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
Malli: Grand Voyager V
Vuosimalli: 2008

#2

Viesti Kirjoittaja miccomus » Su Elo 16, 2020 8:45 am

Vapaa suomennos Bank1 Sensor2 eli kuskin puolen takimmainen? Fueltrimmin pielessä olo voi taas johtua vaikka ja mistä. Eli lambdaa en ekana ehkä vaihtaisi...?

rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 348
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#3

Viesti Kirjoittaja rantpe » Su Elo 16, 2020 1:13 pm

Moi.Kiitos vastauksesta, arvo on 99,2226% ja rajaarvot -15 15 siihen väliin T.Pekka

miccomus
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 165
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
Malli: Grand Voyager V
Vuosimalli: 2008

#4

Viesti Kirjoittaja miccomus » Ke Elo 19, 2020 8:40 pm

No jotain on pielessä ja pahasti. Tuo voi tulla käytännössä kaikesta imuaukon ja pakoputken väliltä. Vaatii aika paljon logittamista että saat vian paikannettua.

joksa
CCoF-Addikti
CCoF-Addikti
Viestit: 133
Liittynyt: To Loka 13, 2016 12:42 pm

#5

Viesti Kirjoittaja joksa » Pe Elo 21, 2020 12:05 pm

Mites lambdan voltit miltäs ne näyttää kone lämpimänä? Takimmaisen vaihtelu pienempää ja tasaisempaa kuin etummaisen Ja johdot myös ettei ole poikki/oikosulussa?

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija