Autosähköön liittyvä yleinen keskustelu
-
rantpe
- CCoF-Mestari

- Viestit: 383
- Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm
Viesti
Kirjoittaja rantpe » La Elo 15, 2020 8:52 pm
B1S2 antaa koodia otsikon lisäksi, tarkoittaako että oikean puolen tai vasemman puolen etummainen tai taaempi Lambda ei säädä kunnolla?
-
miccomus
- CCoF-Addikti

- Viestit: 191
- Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
- Malli: Grand Voyager V
- Vuosimalli: 2008
Viesti
Kirjoittaja miccomus » Su Elo 16, 2020 8:45 am
Vapaa suomennos Bank1 Sensor2 eli kuskin puolen takimmainen? Fueltrimmin pielessä olo voi taas johtua vaikka ja mistä. Eli lambdaa en ekana ehkä vaihtaisi...?
-
rantpe
- CCoF-Mestari

- Viestit: 383
- Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm
Viesti
Kirjoittaja rantpe » Su Elo 16, 2020 1:13 pm
Moi.Kiitos vastauksesta, arvo on 99,2226% ja rajaarvot -15 15 siihen väliin T.Pekka
-
miccomus
- CCoF-Addikti

- Viestit: 191
- Liittynyt: Ke Huhti 06, 2016 11:35 am
- Malli: Grand Voyager V
- Vuosimalli: 2008
Viesti
Kirjoittaja miccomus » Ke Elo 19, 2020 8:40 pm
No jotain on pielessä ja pahasti. Tuo voi tulla käytännössä kaikesta imuaukon ja pakoputken väliltä. Vaatii aika paljon logittamista että saat vian paikannettua.
-
joksa
- CCoF-Addikti

- Viestit: 149
- Liittynyt: To Loka 13, 2016 12:42 pm
Viesti
Kirjoittaja joksa » Pe Elo 21, 2020 12:05 pm
Mites lambdan voltit miltäs ne näyttää kone lämpimänä? Takimmaisen vaihtelu pienempää ja tasaisempaa kuin etummaisen Ja johdot myös ettei ole poikki/oikosulussa?
-
turboapc
- CCoF-Mestari

- Viestit: 351
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
Viesti
Kirjoittaja turboapc » Ti Touko 10, 2022 5:40 pm
erään auton kanssa tappelin vastaavan vian kanssa ja syyksi paljastui huonosti virtaava katti.
Toinen vaihtoehto on että ajoitus on hivenen pielessä,esim ketju venynyt tms..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija