Ajattelin laittaa -06 Town&Countryyn vetokoukun. Omat sähkösarjat tuntus olevan aika suolaisen hintaisia.
Onko ko. auto niin nuuka ja sekoais perinteisellä rosvoliitin menetelmällä takavaloista?
Vetokoukun sähkösarja
#3
Tietenkin aina kannattaa nähdä pikkuisen vaivaa ja juottaa johdot kiinni alkuperäsiin johtoihin niin ei heti sitten pala auto tai pätki kärryn valot. Mitä paremmin tekee johdotukset, sitä paremmin ne toimivat.
GMC Suburban 6.5TD -95
Chrysler Neon -00
Chrysler Voyager -06
Chrysler Neon -00
Chrysler Voyager -06
#5
Moi,
EI MISSÄÄN NIMESSÄ rosvoliittimillä. Mulla paloi BCM (Body Control Module) tämän takia. Sebussa ei ole sulakkeita ja se bcm on mitoitettu vain takavalojen kuormalle. Tätä tutkittiin pitkään ennen kuin syy löytyi. Syynä oli merkkiliikkeen rosvoliittimillä asentama koukku. Siksi alkuperäiset sarjat ovat kalliita, kun ne sisältää tarvittavan lisäreleistyksen. Mullakin toimi aikansa, mutta asutovaunu otti enemmä virtaa, kun peräkärry ja hajotti bcm:n. nyttemmin rakesin itse tarvittavan releistyksen siihen.
EI MISSÄÄN NIMESSÄ rosvoliittimillä. Mulla paloi BCM (Body Control Module) tämän takia. Sebussa ei ole sulakkeita ja se bcm on mitoitettu vain takavalojen kuormalle. Tätä tutkittiin pitkään ennen kuin syy löytyi. Syynä oli merkkiliikkeen rosvoliittimillä asentama koukku. Siksi alkuperäiset sarjat ovat kalliita, kun ne sisältää tarvittavan lisäreleistyksen. Mullakin toimi aikansa, mutta asutovaunu otti enemmä virtaa, kun peräkärry ja hajotti bcm:n. nyttemmin rakesin itse tarvittavan releistyksen siihen.
-05 Grand Voyager 2.8CRD, -07 Sebring 2.4, -02 Sebring 2.7, -68 FuryIII 318+906, -99 Alero 2.4
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija