Vetokoukun sähkösarja

Autosähköön liittyvä yleinen keskustelu
1tumppi
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 45
Liittynyt: Pe Tammi 23, 2015 11:57 pm
Merkki: chrysler
Malli: Town & Country
Vuosimalli: 2006
Iskutilavuus: 3,8
Varustetaso: Touring

#1

Viesti Kirjoittaja 1tumppi »

Ajattelin laittaa -06 Town&Countryyn vetokoukun. Omat sähkösarjat tuntus olevan aika suolaisen hintaisia.

Onko ko. auto niin nuuka ja sekoais perinteisellä rosvoliitin menetelmällä takavaloista?
Tousta
Ylläpito
Ylläpito
Viestit: 208
Liittynyt: To Syys 25, 2014 12:25 am
Merkki: Chrysler
Malli: Sebring
Vuosimalli: 2005

#2

Viesti Kirjoittaja Tousta »

Kyllä ainakin mulla on Sebussa otettu johtosarja ihan rosvoliittimillä takavaloista. Joko tehtaalla tehty tai sitten suomen puolella maahantuoja laittanut.
2.4 L 2005 Sebring
Pasti
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 83
Liittynyt: To Syys 25, 2014 7:40 am
Merkki: Mopar

#3

Viesti Kirjoittaja Pasti »

Tietenkin aina kannattaa nähdä pikkuisen vaivaa ja juottaa johdot kiinni alkuperäsiin johtoihin niin ei heti sitten pala auto tai pätki kärryn valot. Mitä paremmin tekee johdotukset, sitä paremmin ne toimivat. ;)
GMC Suburban 6.5TD -95
Chrysler Neon -00
Chrysler Voyager -06
1tumppi
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viestit: 45
Liittynyt: Pe Tammi 23, 2015 11:57 pm
Merkki: chrysler
Malli: Town & Country
Vuosimalli: 2006
Iskutilavuus: 3,8
Varustetaso: Touring

#4

Viesti Kirjoittaja 1tumppi »

Jep! Taidanpa niin sitten tehdä itsekkin. Kiitokset! ;)
68FuryIII
Jäsen
Jäsen
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 7:27 pm

#5

Viesti Kirjoittaja 68FuryIII »

Moi,

EI MISSÄÄN NIMESSÄ rosvoliittimillä. Mulla paloi BCM (Body Control Module) tämän takia. Sebussa ei ole sulakkeita ja se bcm on mitoitettu vain takavalojen kuormalle. Tätä tutkittiin pitkään ennen kuin syy löytyi. Syynä oli merkkiliikkeen rosvoliittimillä asentama koukku. Siksi alkuperäiset sarjat ovat kalliita, kun ne sisältää tarvittavan lisäreleistyksen. Mullakin toimi aikansa, mutta asutovaunu otti enemmä virtaa, kun peräkärry ja hajotti bcm:n. nyttemmin rakesin itse tarvittavan releistyksen siihen.
-05 Grand Voyager 2.8CRD, -07 Sebring 2.4, -02 Sebring 2.7, -68 FuryIII 318+906, -99 Alero 2.4
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija