97 voyager automaatti öljyn jäähdytin

Vanhemmat sekä uudemmat Voyagerit
gw97
CCoF-Pro
CCoF-Pro
Viestit: 77
Liittynyt: La Syys 27, 2014 10:06 pm

#21

Viesti Kirjoittaja gw97 »

Voi olla et ei oksenna niistä letkuista jotka vie jäähdyttäjälle ja sieltä laatikkoon vaan jäähdyttäjän päätyjä yhdistävästä letkustosta.
Mulla jäähdyttäjä oli hiukka huonossa hapessa ja samalla huomasin että noi letkut oli tihkumassa laatkko öljyä hiukka.
Kuvissa näkyy kohta.

"Cliks" kuvat
Jäähdyttäjä.

Kuva

Kuva

Jäähdyttäjä toinen puoli.

Kuva

Jäähdyttäjä puhaltimet pois otettuna ja letkusto.

Kuva

Mikäli vm. 2000 on samallainen, niin vuoto voi paikallistua noihin punaisen kehyksen rajaamiin letkuihin.
veepee
Jäsen
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 6:39 am

#22

Viesti Kirjoittaja veepee »

No niin loota on irti ja tulevaisuudessa avataan.
äkkiseltään sanoisin että aiemmin on jakolaatikosta joku tullut ulos ja halunnut syödä momenttimuuntimen, on se sitten reippaasti samalla muuntimella kasattu.
mitähän tapahtunut ?
https://www.dropbox.com/sh/d2mfo5nif016 ... RfVla?dl=0
veepee
Jäsen
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 6:39 am

#23

Viesti Kirjoittaja veepee »

Ainoa vika taisi olla momentimuuntimen paineasetelman jousi joka oli irronnut paikaltaan.

No ei se laatikko vieläkään toimi, purin ja vaihdoin masterkitin.
nakit ilmassa ei sivuääniä tai ongelmia rullaa eteen ja taakse.
munkit maahan ja koe ajolle, luistaa hitosti tai ainakin joutuu ajamaan kovilla kierroksilla, ei mitäön tehoa.

Eli öljypumppu vuoto ?
venttiilipöydässä jotain pepullaan ?

Hhviä ehdotuksia otetaan vastaan.
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#24

Viesti Kirjoittaja turboapc »

koitas ottaa vaikka videoo tästä..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
veepee
Jäsen
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 6:39 am

#25

Viesti Kirjoittaja veepee »

Syyllinen selvisi.
oli yksi neulalaakeri väärin päin.

Meni siis ne kaikki uusiksi ja loota putsaukseen, avuliaasti oli piukannut pakkoja joten pääsi sitten uusimaan sisään meno rummun levyt.

Ei tuo laatikko vieläkään toimi

3000 paikkeilla alkaa renkaat pyöriä eteenpäin, pakki päällä sama juttu (tosin silloinkin renkaat pyörii eteenpäin)

Neuvokaa missä vika, ei edes yritä vaihtaa, levyjen välykset mitattu 5 kertaa ja muutenkin kaikki kilkkeet oikeassa jårjestyksessä.
voisiko venttiili pöydässä olla joku väärin/jumissa ?

Kaikki hyvät ajatukset otetaan vastaan, ensin epäilin pumpun kaulan tiivisteitä mutta uusien kuuluikin olla erinäköisiä...
veepee
Jäsen
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 6:39 am

#26

Viesti Kirjoittaja veepee »

Venttiilipöytä purettu ja kasattu, ei mainittavaa löytöä.
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#27

Viesti Kirjoittaja turboapc »

kun nyt kuitenkin purat sen laatikon taas niin otappas hitosti asiasta kuvia niin koitellaan katsella niitä..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#28

Viesti Kirjoittaja turboapc »

eihän vain vuoda venttiilipöydän ja laatikon välistä paineet jonnekkin, tuohonhan tulee se välilevykin..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#29

Viesti Kirjoittaja turboapc »

onko sulla tätä:

http://www.uscars.biz/uscars/extras-doc ... edures.pdf

voi olla jotain apua..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
veepee
Jäsen
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 6:39 am

#30

Viesti Kirjoittaja veepee »

On mulla tuo ja atsg manuaali ja chryslerin korjaamo-opas.
Mitään poikkeavaa ei ole löytynyt, mutta ensi kerralla otetaan reilusti kuvia.

Saan tällä viikolla testerin katotaan saako jotain järjellistä koodia ulos.

Öljyn kierrossa jotain mätää kun ei tahdo öljyt lämmetä.
Pumpun ja sisäänmeno rummun paineilmalla testasin ja tuntuisi toimivan. (eli pumpun kanavat ei ole tukossa)
Turbiini on uusi joten luulisi senkin toimivan.
mitenkäs perustukkoinen suodatin oireilee ?
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa