Automaattilaatikko vika
#11
Huonosti tuntuu vastauksia tippuvan, eikö kellään ole sattunut samantyyppistä vikaa vai mikä lie syynä
Pikku avain tanssilla sain mittaristoon vikakoodin p 0700, mikä kai viittaisi vaihteiston tietokoneeseen.
Ei olla vielä muiden kiireiden takia kokeiltu vikakoodin lukua lukijalla jos se antaisi tarkempaa tietoa, eikä senkään takia olla vielä viitsitty nollata koko systeemiä.
Toinen vikakoodi oli p 0645 johtuisiko ilmastoinnin vajauksesta, ilmastointi kuitenkin tuntuisi toimivan
Tekisi mieli kokeilla ensin toista laatikon boxia mutta kun käsillä ei ole kuin vanhempi 3.3 ja lieneekö siinä kuinka paljon eroa
Pikku avain tanssilla sain mittaristoon vikakoodin p 0700, mikä kai viittaisi vaihteiston tietokoneeseen.
Ei olla vielä muiden kiireiden takia kokeiltu vikakoodin lukua lukijalla jos se antaisi tarkempaa tietoa, eikä senkään takia olla vielä viitsitty nollata koko systeemiä.
Toinen vikakoodi oli p 0645 johtuisiko ilmastoinnin vajauksesta, ilmastointi kuitenkin tuntuisi toimivan
Tekisi mieli kokeilla ensin toista laatikon boxia mutta kun käsillä ei ole kuin vanhempi 3.3 ja lieneekö siinä kuinka paljon eroa
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#12
minä kannatan edelleen tätäturboapc kirjoitti:öljypohjan kun käyttää pois niin voidaan jo todeta että onko muutakin rikki kuin kitkapinnat.
katso mitä se on syönyt. ei välttämättä öljyt mene tummiksi ja haise palaneelle jos massalevyt jostain syystä kuluneet..
oireet täsmäisi hyvin..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
#13
Nostetaampa vanhaa aihetta ylös.
Pikkuhiljaa aletaan oikeasti kaivaa laatikkovikaa esiin, nyt luettu vikakoodit laatikon osalta ja tulos p0700, p0715 ja p0720.
Onko noista kellään tarkempaa valistunutta vastausta.
Uusi laatikko ja boxi tallissa ja seuraavaksi alettava miettiä mistä alkaisi. Ei viitsisi turhaan purkaa koko paskaa jos vika edelleenkin joku sähköpuolen juttu.
P0700 Vaihteisto järjestelmä (MIL Pyyntö) huonosti
P0715 Syöttö / Turbine Nopeus Sensori Toimintahäiriö
P0720 nopeus anturipiirissä Toimintahäiriö
Nopeusanturia vois kokeilla toisesta laatikosta mutta liittyykö tuo p0715 samaan anturiin?
Voikohan laatikossa olla sellaista sähköistä vikaa että se hajottaisi ohjainboxia jos sen vaihtoa kokeilis alkuun
Pikkuhiljaa aletaan oikeasti kaivaa laatikkovikaa esiin, nyt luettu vikakoodit laatikon osalta ja tulos p0700, p0715 ja p0720.
Onko noista kellään tarkempaa valistunutta vastausta.
Uusi laatikko ja boxi tallissa ja seuraavaksi alettava miettiä mistä alkaisi. Ei viitsisi turhaan purkaa koko paskaa jos vika edelleenkin joku sähköpuolen juttu.
P0700 Vaihteisto järjestelmä (MIL Pyyntö) huonosti
P0715 Syöttö / Turbine Nopeus Sensori Toimintahäiriö
P0720 nopeus anturipiirissä Toimintahäiriö
Nopeusanturia vois kokeilla toisesta laatikosta mutta liittyykö tuo p0715 samaan anturiin?
Voikohan laatikossa olla sellaista sähköistä vikaa että se hajottaisi ohjainboxia jos sen vaihtoa kokeilis alkuun
-
- Ylläpito
- Viestit: 208
- Liittynyt: To Syys 25, 2014 12:25 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2005
#14
Todennäköisesti tuo vaihteiston vikakoodi johtuu tuon nopeusanturin toimimattomuudesta. Kannattaa aloittaa halvimmasta päästä, anturin liittimien putsaaminen kannattaa ainakin aluksi koittaa
2.4 L 2005 Sebring
#15
Väliaikatietoa vaihteistoprojektista
Kokeiltiin vaihtaa ne kaksi anturia toisesta laatikosta, ei apua.
Toinen lauhduttimen öljyletku irti ja käyntiin, öljyä tuli joten pumppu ainakin lienee ehjä.
Uusi vikakoodi vanhojen lisäksi p0760, viitannee solenoidiboxiin ja kaiketi myös öljyn vähyys voi tehdä tuon.
Onko vanhemmassa 2001, kuitenkin samaa korimallia, erilainen tuo vaihteiston boxi. Vanhemmassa, minkä sain, oli vain yksi liitin ja omassani liittimiä oli neljä ??
Kokeiltiin vaihtaa ne kaksi anturia toisesta laatikosta, ei apua.
Toinen lauhduttimen öljyletku irti ja käyntiin, öljyä tuli joten pumppu ainakin lienee ehjä.
Uusi vikakoodi vanhojen lisäksi p0760, viitannee solenoidiboxiin ja kaiketi myös öljyn vähyys voi tehdä tuon.
Onko vanhemmassa 2001, kuitenkin samaa korimallia, erilainen tuo vaihteiston boxi. Vanhemmassa, minkä sain, oli vain yksi liitin ja omassani liittimiä oli neljä ??
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2014 6:31 pm
- Merkki: wolkkari
- Malli: golf
- Vuosimalli: 2013
- Iskutilavuus: 2.0
#16
Oletteko käyttänyt laatikon öljypohjaa auki ja katsonut mitä siellä on?
wag golf
ex. Chrysler Voyager 2007 2.8CRD 220tkm
ex. Dodge Journey 2010 2,0CRD DCT 86tkm
ex. Chrysler Voyager 2002 2,5CRD 438tkm
ex. Chrysler Voyager 2007 2.8CRD 220tkm
ex. Dodge Journey 2010 2,0CRD DCT 86tkm
ex. Chrysler Voyager 2002 2,5CRD 438tkm
#17
Laatikkoa ei ole aukaistu, eikä toistaiseksi aukaistakaan. Epäilys olis aika vahva että vika olis kuitenkin ohjainyksikössä, tiedä häntä sitten
Onko kellään tietoo onko 03-04 mallissa vaihteiston ohjausyksikkö vaihtanut paikkaa tai sitten yhdistetty ruiskutusyksikköön. Sellainen neli-liittiminen boxi nimittäin löytyy kuskin puolen etupyörän edestä, missä aikaisemmissa ollut vaihteiston yksiliittiminen yksikkö.
Jos vaihtanut paikkaa niin missä helvetissä se nyt sitten majailis
Onko kellään tietoo onko 03-04 mallissa vaihteiston ohjausyksikkö vaihtanut paikkaa tai sitten yhdistetty ruiskutusyksikköön. Sellainen neli-liittiminen boxi nimittäin löytyy kuskin puolen etupyörän edestä, missä aikaisemmissa ollut vaihteiston yksiliittiminen yksikkö.
Jos vaihtanut paikkaa niin missä helvetissä se nyt sitten majailis
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#18
turboapc kirjoitti:minä kannatan edelleen tätäturboapc kirjoitti:öljypohjan kun käyttää pois niin voidaan jo todeta että onko muutakin rikki kuin kitkapinnat.
katso mitä se on syönyt. ei välttämättä öljyt mene tummiksi ja haise palaneelle jos massalevyt jostain syystä kuluneet..
oireet täsmäisi hyvin..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 159
- Liittynyt: La Heinä 11, 2015 11:12 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town&Country
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3.3
#19
Niinkuin edellä jo mainittiin, ilman sähköjä vaihtaa kakkoselle asti ja silloin pakki toimii myös. Laatikkoja saa purkaamoilta, eikä hinnat päätä huimaa.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 2 vierailijaa