Voyager käynnistyvyys ongelma
#1
Eli auto on uudemman mallin -01 2.5crd grand voyager ja ongelma on se että noin kerran päivässä auto ei lähde heti käyntiin.
Yleensä käynnistyy kuin palmun alta, tunnistaa avaimen eli mikään valo ei jää palamaan/vilkkumaan mutta välillä vaan starttaa eikä käynnisty.
Onko kellään ollut vastaava vikaa tai tietoa mistä voisi johtua?
Yleensä käynnistyy kuin palmun alta, tunnistaa avaimen eli mikään valo ei jää palamaan/vilkkumaan mutta välillä vaan starttaa eikä käynnisty.
Onko kellään ollut vastaava vikaa tai tietoa mistä voisi johtua?
#2
Tuossa '06 2.8CRD mallissa hieman vastaavaa vikaa. Jos laittaa virrat päälle, antaa hehkuttaa ja rupeaa vasta sitten starttaamaan, voi olla ettei auto lähde käyntiin. Pyörittää vain. Mutta jos kiskaisee heti avaimen startti asentoon, kun sen virtalukkoon syöttää, lähtee käytännössä aina käyntiin. Mikä lie häiriköi, saattaisko akku olla jo ehtoopuolella, hehkutukset vie sen verran latausta, ettei enää vaan pyörähdä tarpeeksi kovaa, jotta käynnistyisi. Jos tuolle on jokin raja määritetty, mikä kierrosnopeus pitää startilla saavuttaa, ennen käynnistystä.
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2014 6:31 pm
- Merkki: wolkkari
- Malli: golf
- Vuosimalli: 2013
- Iskutilavuus: 2.0
#4
Kannattaa viedä suoraan diesel korjaamoon jossa on tietämystä asiasta. Osat ovat tuossa autossa Bosch tekemiä. Uusi ruisku maksoi taannoin yli 500€ /kpl ja korjauksella taitaa päästä pienimmillään 200€. Tähän päälle tietenkin tulee vaihto työt.
Tilasin aikoinaan omaan 02 voyageriin ruiskut saksasta ja silloin uuden hinnaksi tuli 340€/kpl.
Liike palautti vielä pantin kun palautin vanhat ruiskut takaisin. Pantti oli muistaakseni 30€ luokkaa kappaleelta.
Tilasin aikoinaan omaan 02 voyageriin ruiskut saksasta ja silloin uuden hinnaksi tuli 340€/kpl.
Liike palautti vielä pantin kun palautin vanhat ruiskut takaisin. Pantti oli muistaakseni 30€ luokkaa kappaleelta.
wag golf
ex. Chrysler Voyager 2007 2.8CRD 220tkm
ex. Dodge Journey 2010 2,0CRD DCT 86tkm
ex. Chrysler Voyager 2002 2,5CRD 438tkm
ex. Chrysler Voyager 2007 2.8CRD 220tkm
ex. Dodge Journey 2010 2,0CRD DCT 86tkm
ex. Chrysler Voyager 2002 2,5CRD 438tkm
#7
Eipä tuo nyt niin kaksinen homma ollut suutin irroittaa, pohja kuntoon kalvaimella, liekkirengas uusiksi samoin suuttimen tiiviste ja kiristyspultti. Uusi suutin olisi maksanut n.200e mutta kun noissa ei kuulemma juuri vikoja ole käytin sen vain penkissä testattavana ja ajettavana oikeisiin arvoihin. Osat eli pultti, prikka ja tiiviste maksoivat 20e sekä suuttimen testaus penkissä 25e.
-
- Aktiivinen jäsen
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2014 6:31 pm
- Merkki: wolkkari
- Malli: golf
- Vuosimalli: 2013
- Iskutilavuus: 2.0
#8
Ilmeisesti oli aika löysässä ruisku? Omassa kulkineessa oli taannoin sen verran tiukassa että maksoin itseni kipeäksi pelkästä irroituksesta.pekifi kirjoitti:Eipä tuo nyt niin kaksinen homma ollut suutin irroittaa, pohja kuntoon kalvaimella, liekkirengas uusiksi samoin suuttimen tiiviste ja kiristyspultti. Uusi suutin olisi maksanut n.200e mutta kun noissa ei kuulemma juuri vikoja ole käytin sen vain penkissä testattavana ja ajettavana oikeisiin arvoihin. Osat eli pultti, prikka ja tiiviste maksoivat 20e sekä suuttimen testaus penkissä 25e.
wag golf
ex. Chrysler Voyager 2007 2.8CRD 220tkm
ex. Dodge Journey 2010 2,0CRD DCT 86tkm
ex. Chrysler Voyager 2002 2,5CRD 438tkm
ex. Chrysler Voyager 2007 2.8CRD 220tkm
ex. Dodge Journey 2010 2,0CRD DCT 86tkm
ex. Chrysler Voyager 2002 2,5CRD 438tkm
#10
Mistäs hommasit nuo tiivisteet? Käykös tähän jokin yleismallin kalvain, vai onko merkkikohtainen. Vissiin esim mersuissa sama? tällainen varmaan toimisi.
Mites näihin suuttimiin liukuvasaran saa iskettyä kiinni, tällaista irroitin kalua tarjotaan enemmänkin.
Onkos tuo miten tarkka asennuksessa, pitääkö olla linjassa vai saako edes väärin paikoilleen? Vanhempia vag jakajavehkeitä touhuillut, niissä ei edes saa väärin asennettua.
Tarviko tuossa vaihdella muita tiivisteitä ohessa, venttiilikoppaan tms?
Mites näihin suuttimiin liukuvasaran saa iskettyä kiinni, tällaista irroitin kalua tarjotaan enemmänkin.
Onkos tuo miten tarkka asennuksessa, pitääkö olla linjassa vai saako edes väärin paikoilleen? Vanhempia vag jakajavehkeitä touhuillut, niissä ei edes saa väärin asennettua.
Tarviko tuossa vaihdella muita tiivisteitä ohessa, venttiilikoppaan tms?
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija