Voyagerin lämppärin puhallin
-
- Jäsen
- Viestit: 22
- Liittynyt: La Kesä 13, 2015 1:20 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town&Country
- Vuosimalli: 1996
- Iskutilavuus: 3.8 v6
- Varustetaso: LXI
#1
Halojatapäivää
Olis toi t&c tällä hetkellä vähä huono puhaltaan sisätilaan ilmoja..tai siis puhaltaa kyllä mutta ei juurikaan tuulilasille ja etusivu-ikkunoille
ovissa olevat toiset kanavat tuuttaa kyllä isoo kovaa ilmaa takapenkeille mutta sinne ylempään torveen ei tule juurikaan mitään...
kojetaulun sisällä lätkyttää hetken ku on käyntiin laittanu, että jotain siellä tapahtuu kyllä. suunnanvaihtelut vaikuttaa lähinnä jalkatilan puhallukseen, mutta ikkunalle tuleva on aina sama oli asento mikä vaan.
Että onko sieltä sisuksista jotain rikki/jumissa vai voisko vika olla siinä säätimessä jolla sitä suuntaa kontrolloidaan? Onko kenelläkään samantyyppistä kokemusta??
Olis toi t&c tällä hetkellä vähä huono puhaltaan sisätilaan ilmoja..tai siis puhaltaa kyllä mutta ei juurikaan tuulilasille ja etusivu-ikkunoille
ovissa olevat toiset kanavat tuuttaa kyllä isoo kovaa ilmaa takapenkeille mutta sinne ylempään torveen ei tule juurikaan mitään...
kojetaulun sisällä lätkyttää hetken ku on käyntiin laittanu, että jotain siellä tapahtuu kyllä. suunnanvaihtelut vaikuttaa lähinnä jalkatilan puhallukseen, mutta ikkunalle tuleva on aina sama oli asento mikä vaan.
Että onko sieltä sisuksista jotain rikki/jumissa vai voisko vika olla siinä säätimessä jolla sitä suuntaa kontrolloidaan? Onko kenelläkään samantyyppistä kokemusta??
Eihän se tartu jos heti pesee saippualla?
-
- Jäsen
- Viestit: 29
- Liittynyt: To Syys 25, 2014 7:50 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: GranVoyager
- Vuosimalli: 2000
- Iskutilavuus: 3.3 V6
- Varustetaso: SE
#2
Katso nyt ensin että konehuoneen puolella on kaikki alipaine letkut ehjiä ja kiinni. Jostain ihmeellisestä kiertokulusta johtuen kun aina löytyy niitä insinöörejä jotka napsii niitä pieniä alipaine letkuja irti, milloin mistäkin syystä...... Sitten oli joku configurointi systeemi olemassa mutta muistaakseni silloin sulla vilkkuu kaikki lämppäri säätimien valot.
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 159
- Liittynyt: La Heinä 11, 2015 11:12 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town&Country
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3.3
#3
Jenkkiautoissa puhaltaa melkein aina vähän lattialle. Ihmettelin samaa joskus ensimmäisten amerikanautojeni kanssa.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#4
ei kyllä minulla ole tullut lattialle jos säädöt lasille..
kokeile kalibrointia ja jos ei auta on joku paikka rikki..
kokeile kalibrointia ja jos ei auta on joku paikka rikki..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 159
- Liittynyt: La Heinä 11, 2015 11:12 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town&Country
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3.3
#6
Lämpötilan säätö tapahtuu ilman sekoitusläppien avulla, eli ei lämpötilan säätöventtiiliä vesikierrossa.hopee49 kirjoitti:eli onko vojassa mitään lämmitys venttiiliä mikä määrää lämmin vesi kierron
#7
ja olikos ne sitten sähköllä toimivia siis sekoitus läpät ja mistäs päin niitä osais etsiä .onko miten hankalassa kohissa tartteeko purkaa mitään että niihin pääsee käsiksi .itsellä grand voyager lx 3.3 bensa vm1999 ja tuntuis että lämmin ei oikein liiku suulakkeista tulee vaa mitätön henkäys .miettinny mites onko kukaan pistännyt takalämmitys linjaan sähköpumppuu että taka lämmittimeltä tulis enemmän lämpöö.
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 159
- Liittynyt: La Heinä 11, 2015 11:12 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town&Country
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3.3
#8
Pitää purkaa sen verran, että tsekkaisin ensin perusjuttuja. Nouseeko lämmöt? Jos ei niin termari vaihtoon. Onko jäähdytysnestettä tarpeeksi? Pahvia nokalle jne... Meidän huushollissa kylläkin molemmat amerikantuonti-minivanit lämpiää ilman pahvia.
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#10
ei pitäs kyllä olla ongelmia näiden kanssa edes pakkasilla. ei edes tarvi pahvia laittaa keulille..
Lämpeneekö kennojen letkut niin kuumaksi että ei kärsi kunnolla käsin koskea?
kokeile vielä ylävesi letkusta ettei se uudehko termostaatti kuitenkin aukea liian aikaisin..
mittarin mukaan puolessa välissä tai vähän yli pitäisi vasta ylävesiletkun lämmetä kerrasta kun termari aukeaa
eikä ole tarvinut sähköpumppua takakennolle. jaksaa kyllä omalla pumpulla vesi liikkua..
onhan letkut oikein asennettu?
Lämpeneekö kennojen letkut niin kuumaksi että ei kärsi kunnolla käsin koskea?
kokeile vielä ylävesi letkusta ettei se uudehko termostaatti kuitenkin aukea liian aikaisin..
mittarin mukaan puolessa välissä tai vähän yli pitäisi vasta ylävesiletkun lämmetä kerrasta kun termari aukeaa
eikä ole tarvinut sähköpumppua takakennolle. jaksaa kyllä omalla pumpulla vesi liikkua..
onhan letkut oikein asennettu?
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa