No niin, pakkasta 26, lämmitystä tunti ja vartti, kiire liikkeelle samantien. 100 metriä ajettu - pling! ja moottorin valo palaa. Vaihde ei vaihdu kakkoselle. Takaisin pihaan ja key dance: P0700 - vaihdelaatikkovika. Klassinen tapaus, olis pitäny antaa laatikkoöljyjen lämmetä ennen liikkeelle lähtöä. Tämä ei pitäisi olla fataali vika. Koetetaan uudelleen kelien lauhduttua. Jos vikavalo palaa edelleen, täytynee ottaa akkukaapeli irti toviksi.
Riittääkö ottaa kaapeli irti siitä jumppastartin kohdalta, vai pitääkö kaivaa akku esiin pyöräkotelosta? Mitä kaikkea muuta menee pimeäksi, jos irrottaa akkukaapelin? Varmaan pitää radio ohjelmoida uudelleen ym?
Vikakoodi P0700
-
- Ylläpito
- Viestit: 208
- Liittynyt: To Syys 25, 2014 12:25 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Sebring
- Vuosimalli: 2005
#2
Riittää se jump start maakaapeli. Ainakin kello menee ja radio saattaa mennä kooditilaan. Itsellä ei ole tarvinnut syöttää koodia vaan on itsekseen alkanut toimia.
Vaihteisto saattaa vaihtaa muutaman ensimmäisen km oudosti kunnes oppii parametrit uudestaan.
Vaihteisto saattaa vaihtaa muutaman ensimmäisen km oudosti kunnes oppii parametrit uudestaan.
2.4 L 2005 Sebring
#3
Kiitoksia neuvoista. Akun kenkä oli irti parikin tuntia ja sen jälkeen piti radiokoodi asettaa. Asemat olivat pysyneet muistissa, mutta kello tietysti näytti nollaa. Esilämmitys ja kone lämpimaksi ennen ajoa. Ensimmäisen kilometrin aikana vaihteisto vaihtoi varovaisella kaasulla isommilla kierroksilla (3000), mutta palasi sen jälkeen normaaliin vaihtokohtaan (2500). Moottorivalo ei enää palanut ja key dance näytti "done".
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija