300M ja US-Parts?

Vapaa sana, ns. "Offtopic" -palsta.
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#1

Viesti Kirjoittaja rantpe »

Kävin muutama päivä sitten ostamassa US-Parts , Sytytyspuolan, sytytystulpat, Öljynpoisto Propun,Takaluukun kaasujouset , ym. Öljyn Suodatin WIX merkkinen??? Öljyproppu sellainen kun yritin kiertää paikoilleen niin meni sisään ilman kiertämistä tiivistettä myöten. Olin kaikkiaan 1tunti 20min .Liikkeessä ja tänään kysyin Dampperia ei ole ei saa? Euroopasta loppu (Ameriikan tilaustavaraa.)Yli 300 euroa!!!!Jos oikein ymmärsin niin moottori 2,7litrainen osia ym Huonosti 3,5 litrainen helpompi ??? Taidan kiertää koko kaupan ja jättää väliin osien tuntemus ym kaikki ostoon liittyvä todella lapsen kengissä. Ei luulisi tänä päivänä tälläisen olevan hyvää mainosta. Kertokaa omia kokemuksia. Ja paikat ja kaupat missä teitä on palveltu hyvin ja osien saanti joustavaa,nopeaa ja alkuperäisiä tai hyvin lähellä niitä. T.Pekka .
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#2

Viesti Kirjoittaja turboapc »

Eli sait väärän öljypropun?

Sanoitko osia ostaessasi että haluat autoosi vain ja ainoastaan alkuperäisiä osia?

ja meni pitkään siellä liikkeessä ja chrysler ei saa tällä hetkellä toimitettua osia kunnolla(vai oliko kyse alkuperäisistä)?.

miten se palvelu puoli sitten meni. kun nyt lähdit kauppaa haukkumaan niin kerro toki.
Käskivät sinun painua v******n kun ajat väärällä autolla?

Kyllähän se vaan niin on että jos haluat että kaikki menee niin kuin elokuvissa näiden autojen suhteen niin pitää ostaa esim Corolla..
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
rantpe
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 383
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2016 5:37 pm

#3

Viesti Kirjoittaja rantpe »

Moi.Turboapc , en tosiaankaan lähtenyt ihan noin jyrkästi käsittelemään asiaa. Onkohan sinulla jotain minua vastaan tai minun auto merkkiä? 70 luvulla oli viimeeksi Amerikkalainen auto ,siitä moni asia muuttunut. Olen vain tottunut saamaan hyvää asiakaspalvelua (eräs entinen Chrysler Huolto) Nykyään Länsiauto. Oli Peugeot ja Chrysler saman katon alla nyt ei enää. Tietysti alkuperäinen on alkuperäinen sen moni myöntää. Mutta tunnetusti Suomessa pienet markkinat ja verottaja kiusaa montaa yrittäjää ym. Riihimäellä Amerikan autovara-osa myyjä hyvin ammattimaisesti otti minuun päin yhteyttä ja tilasin osia sitä akutta ja sain samalla toimitus päivän ym.HYvää palvelua. Suosittelen Tuumacid.Tilasin myös Autokeskuksen kautta muutaman huohotin letkun kun tuntuu olevan halvempi kuin maailma tilaten . Aro -yhtymää kyllä tulee ikävä, olen asioinut hyvin monta vuotta aiemmin (Paljon tuttuja silloin siellä) mutta saas nähdä miten jatko alku ainakin lupaava. Dampper pyörän sain nopeasti Salossa olevan liikkeen kautta , hintakin kohdallaan. Olisin kiitollinen jos kertoisitte pääkaupunki seudulla ja lähiympäristössä olevia vara-osa liikkeitä ja Erittäin hyvää sähkömiestä , sitä varmaan joutuu joskus tarvitsemaan? Tai sitten ei?
mahimahi
Jäsen
Jäsen
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Syys 30, 2014 2:17 pm
Malli: PT
Iskutilavuus: 2.4

#4

Viesti Kirjoittaja mahimahi »

300M:ää en ole omistanut, enkä sellaiseen osia hankkinut. Mutta Voyagereita on ollut nippu ja niihin on osat löytynyt Southwesttradelta ja myös vähän etelämpää lätäkön toiselta puolelta eli Eestistä Toppartsilta.

http://www.southwesttrade.fi/
http://www.topparts.ee/
turboapc
CCoF-Mestari
CCoF-Mestari
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
Merkki: Chrysler
Malli: Grand Voyager
Vuosimalli: 2003
Iskutilavuus: 3,3
Varustetaso: Limited

#5

Viesti Kirjoittaja turboapc »

rantpe kirjoitti:Moi.Turboapc , en tosiaankaan lähtenyt ihan noin jyrkästi käsittelemään asiaa. Onkohan sinulla jotain minua vastaan tai minun auto merkkiä? 70 luvulla oli viimeeksi Amerikkalainen auto ,siitä moni asia muuttunut. Olen vain tottunut saamaan hyvää asiakaspalvelua (eräs entinen Chrysler Huolto) Nykyään Länsiauto. Oli Peugeot ja Chrysler saman katon alla nyt ei enää. Tietysti alkuperäinen on alkuperäinen sen moni myöntää. Mutta tunnetusti Suomessa pienet markkinat ja verottaja kiusaa montaa yrittäjää ym. Riihimäellä Amerikan autovara-osa myyjä hyvin ammattimaisesti otti minuun päin yhteyttä ja tilasin osia sitä akutta ja sain samalla toimitus päivän ym.HYvää palvelua. Suosittelen Tuumacid.Tilasin myös Autokeskuksen kautta muutaman huohotin letkun kun tuntuu olevan halvempi kuin maailma tilaten . Aro -yhtymää kyllä tulee ikävä, olen asioinut hyvin monta vuotta aiemmin (Paljon tuttuja silloin siellä) mutta saas nähdä miten jatko alku ainakin lupaava. Dampper pyörän sain nopeasti Salossa olevan liikkeen kautta , hintakin kohdallaan.

Ei ole mitään sinua tai autoasi vastaan :D

Se vaan ihmetyttää että mainitaan yritys x ja sen jälkeen sanotaan että olipas paska paikka elkää enää ikinä menkö sinne.
ja sitten jos lähdetään asiaa ihmettelemään niin on todella pienestä asiat kiinni, asioista jotka olisi ihan itse voinut mainita siinä sille asiakaspalvelijalle
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa