´98 Voyageriin pohjaanlyöntikumit
-
- Uusi jäsen
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2016 7:58 am
#1
Eli voyageriin tarvittais pohjaanlyöntikumit taakse. Mistä kannattaa tilata ja pitääkö olla merkkikohtaiset vai käykö joku yleismalli?
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 159
- Liittynyt: La Heinä 11, 2015 11:12 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town&Country
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3.3
#2
Olen itse liimaillut vanhoja kumeja lasiliimalla, jos niistä on jotain jäljellä.
-
- CCoF-Addikti
- Viestit: 173
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2014 3:47 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Town & Country
- Vuosimalli: 2005
- Iskutilavuus: 3.8
#3
eBaysta saa parilla kympillä parin, tilasin joskus Latviasta -OK
http://www.ebay.com/sch/i.html?_ftrt=90 ... 15&_sop=15
ps. 96-07 on sama kumi, 8mm (AWD 10mm)
http://www.ebay.com/sch/i.html?_ftrt=90 ... 15&_sop=15
ps. 96-07 on sama kumi, 8mm (AWD 10mm)
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design
ex 3.3 LE MS Design
-
- Uusi jäsen
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2016 7:58 am
#4
Kiitoksia vinkeistä. Vanhoista ei tosiaan ole mitään jäljellä, mutta tilasin ebaysta uudet.
-
- Jäsen
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ti Heinä 26, 2016 8:21 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager awd
- Vuosimalli: 1999
- Iskutilavuus: 3.8
- Varustetaso: Täysnahat
#5
Johan minäkin ihmettelin kun tuon kuukausi sitten ostamani alla könysin, että jotain tuolta puuttuu. Tammikuussa leimattu peli ja eivät takuulla ole silloinkaan enää olleet paikoillaan
Molemmin puolin ainoastaan metallilätkä kiinni ja kumit irronneet jälkiä jättämättä.
No, onneksi myyjä pakotti ottamaan samaan hintaan myös (samanväriseen) varaosa-auton ja siinä nuo näkyvät olevan timmissä kunnossa, joten täytyy yrittää saada ehjänä irti ja takas kiinni tuohon ajossa olevaan.
Molemmin puolin ainoastaan metallilätkä kiinni ja kumit irronneet jälkiä jättämättä.
No, onneksi myyjä pakotti ottamaan samaan hintaan myös (samanväriseen) varaosa-auton ja siinä nuo näkyvät olevan timmissä kunnossa, joten täytyy yrittää saada ehjänä irti ja takas kiinni tuohon ajossa olevaan.
#6
Mulla nuo on perstunnu molemmin puolin kokonaan pois ja tänään kävin leimalla. Eipä mitään ainakaan sanoneet. Kesärenkaita vaihtaessa yritin toista pois pihdeillä muttei hievahtanutkaan. Taitaa olla tiukasti patinalla kiinni...
Grand Voyager 3.3LE 1996
-
- Jäsen
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ti Heinä 26, 2016 8:21 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager awd
- Vuosimalli: 1999
- Iskutilavuus: 3.8
- Varustetaso: Täysnahat
#7
Ei ole järjenvalo tuikkinut näiden suunnittelijoilla noiden vetokoukun kiinnityspisteidenkään kanssa. Ovat molopäät luulleet olevansa ilmeisesti kovastikin avuksi kun ovat ruuvanneet kiinnityspultit valmiiksi autoon, jossa ei ole kuitenkaan koukkua. No, kuskin puolella noiden alla on kiinni hinaussilmukka, mutta ei vesipojan puolella. Ja kun pultissa on mittaa enemmän kuin tarpeeksi ja alustan palkit sellaiset, että kuraa pääsee sisään, niin onpas hupaisaa yrittää noita saada auki teini-ikäisestä autosta. Volvoissa ei tällaista pöljyyttä ole tullut vastaan vaan pultit asennetaan paikoilleen vasta koukun asentamisen yhteydessä. Kierteet toki palkissa valmiina ja toimivat herkästi.
Varaosa-autosta irrotin viikonloppuna koukun ja vaikka miten lämmitin kaasulla pultteja ja paukuttelin moskalla, jotta kurat varisis niistä typeränpitkistä pulteista pois, niin toiselta puolelta katkesivat ja toiselta lähti palkin sisällä kierre pyörimään mukana. Rälläkällä poikki, mutta helvetilläkö tuohon toiseen autoon onnistuu saamaan koukun kiinni.
Hymyni on hyytynyt,,,
Varaosa-autosta irrotin viikonloppuna koukun ja vaikka miten lämmitin kaasulla pultteja ja paukuttelin moskalla, jotta kurat varisis niistä typeränpitkistä pulteista pois, niin toiselta puolelta katkesivat ja toiselta lähti palkin sisällä kierre pyörimään mukana. Rälläkällä poikki, mutta helvetilläkö tuohon toiseen autoon onnistuu saamaan koukun kiinni.
Hymyni on hyytynyt,,,
-
- CCoF-Mestari
- Viestit: 352
- Liittynyt: Ke Loka 01, 2014 11:27 pm
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager
- Vuosimalli: 2003
- Iskutilavuus: 3,3
- Varustetaso: Limited
#8
Eikös ne kierreosat /hitsatut mutterit ole puskurin rungossa kiinni?
Eli puskuri irti ja siitä huitaisee kulmahiomakoneella entiset pois ja hitsaa uudet mutterit tilalle?
Näin muistelisin
Eli puskuri irti ja siitä huitaisee kulmahiomakoneella entiset pois ja hitsaa uudet mutterit tilalle?
Näin muistelisin
2005 Grand voyager 2,8 Crd projekti (veturi käytössä)
#9
Näin minä tein viime kesänä kun ei nätisti puhumallakaan lähtenyt. Laitoin vielä uudet tiheäkierteiset hitsattavat mutterit tilalle. Tarkkana saa kyllä olla niiden uusien hitsauksien kanssa että reiät osuu just eikä melkein kohdalleen. Omia vastareikiä piti hieman kovertaa suuremmiksi. Samalla sai purkurin rungon ja tuon pohjan kotelon katottua läpikotasin ja käsiteltyä mukavaksi tulevaisuutta ajatellen.
Grand Voyager 3.3LE 1996
-
- Jäsen
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ti Heinä 26, 2016 8:21 am
- Merkki: Chrysler
- Malli: Grand Voyager awd
- Vuosimalli: 1999
- Iskutilavuus: 3.8
- Varustetaso: Täysnahat
#10
Kaks on siellä puskurin rungossa ja neljä pohjapalkissa. Nuo puskurin rungossa olevat lähtivät nätisti irti, mutta ne neljä joiden kierteet on siis palkin sisällä ei,,,
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 0 vierailijaa